تعدادی از کشورهای اوپک پلاس از کاهش تولید نفت خود خبر دادند

© Sputnikگمانه زنی درباره احتمال تمدید توافق اوپک پلاس
گمانه زنی درباره احتمال تمدید توافق اوپک پلاس   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
منابعی در اوپک پلاس اعلام کردند، کاهش اضافی تولید نفت که توسط تعدادی از کشورهای اوپک پلاس به استثنای روسیه اعلام شد، بیش از 1.1 میلیون بشکه در روز برآورد شده است.
"به گزارش اسپوتنیک، یکی از این منابع در پاسخ به سوالی در مورد حجم کل کاهش های اضافی اوپک پلاس به استثنای روسیه گفت:" تا کنون، امروز حدود 1.15 میلیون بشکه در روز است".
یکی دیگر از منابع اعلام کرد، ما در مورد 1.1 میلیون بشکه نفت در روز صحبت می کنیم.
منبع سوم نیز خاطر خاطرنشان کرد: "از جمله کشورهایی که تصمیم به کاهش داوطلبانه تولید نفت از ماه می تا پایان سال 2023 گرفته‌اند، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عراق، کویت، عمان، قزاقستان هستند.
همانطور که پیشتر توسط وزارت انرژی عربستان سعودی اعلام شده بود، این کشور به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای حفظ ثبات در بازار نفت، تولید خود را 500 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد. قزاقستان تصمیم گرفت تولید خود را 78 هزار بشکه در روز کاهش دهد. آژانس دولتی WAMامارات متحده عربی به نقل از سایر ادارات مربوطه می نویسد که امارات 144 هزار بشکه در روز، عراق 211 هزار بشکه، کویت 128 هزار، عمان 40 هزار و الجزایر 48 هزار بشکه کاهش می دهند.
شوک بزرگ در بازار جهانی نفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
روسیه و عربستان بصورت داوطلبانه تولید نفت خود را کاهش می دهند
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه گفت، کشورش روز یکشنبه تصمیم گرفت کاهش تولید نفت خود را به میزان 500 هزار بشکه در روز تا پایان سال 2023 تمدید کند. پیش از این، کاهش تولید داوطلبانه توسط روسیه تنها برای ماه مارس اعلام شده بود، اما سپس تا پایان ژوئن تمدید شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала