لاوروف: زلنسکی با سخن از مرزهای سال 1991 باید به یاد مردم دانباس بیوفتد

© Sputnik / Grigory Sysoevمصاحبه ویژه لاوروف با اسپوتنیک در زمینه اهداف عملیات ویژه و فشار غرب
مصاحبه ویژه لاوروف با اسپوتنیک در زمینه اهداف عملیات ویژه و فشار غرب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2023
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه گفت، کسانی که می خواهند اوکراین را به مرزهای سال 1991 و زمان استقلال این کشور بازگردانند، باید به سرنوشت مردم دانباس که از این کشور "بیرون انداخته" شدند، فکر کنند.
کسانی که می خواهند اوکراین را در مرزهای سال 1991 و در زمان استقلال این کشور بازگردانند، باید به سرنوشت مردم دونباس فکر کنند که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، آنها را از کشور بیرون کرد و آنها را "موجودات" خطاب کرد. این را سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در مصاحبه با تاس بیان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت:" چندی پیش، وقتی از زلنسکی پرسیده شد که درباره افرادی که در دونباس هستند چه فکری می‌کند، او چنین پاسخ داد: ما انسان داریم، گاهی اوقات تنها "موجود" هستند. به طور کلی، آقای زلنسکی ادامه داد، اگر هر یک از شهروندان اوکراین احساس می کند درگیر فرهنگ و هر چیزی که با روسیه ارتباط دارد شده است، پس توصیه او به چنین افرادی این است: به خاطر آینده فرزندان و نوه های خود، به خاک روسیه بروید".
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد:" اکنون هنگامی که زلنسکی، با حمایت اروپا، ایالات متحده و به طور کلی غرب، خواستار بازگرداندن سرزمین هایی است که در سال 1991، در زمان استقلال اوکراین، مرزهای این کشور را مشخص کرده بودند، من می خواهم از کسانی که در چنین سخنانی زیاده روی می کنند بپرسم: آنها چه احساسی خواهند داشت که چه اتفاقی برای این افراد می افتد"؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала