رئیس جمهوری پریدنسترویه اعلام کرد که راه مستقیم به سمت جنگ جهانی از طریق این جمهوری می گذرد

© Fotolia / StarushДом Советов в Тирасполе, Приднестровье
Дом Советов в Тирасполе, Приднестровье - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2023
اشتراک
کراسنوسلسکی رئیس جمهوری مولداویایی پریدنسترویه اعلام کرد که مسیر مستقیم به سوی جنگ جهانی از طریق این جمهوری می گذرد.
به گزارش اسپوتنیک، وادیم کراسنوسلسکی رئیس جمهوری به رسمیت شناخته نشده پریدنسترویه مولداوی روز سه شنبه در دیدار با نمایندگان منطقه گریگوریوپولسکی اعلام کرد که مسیر مستقیم به سوی جنگ جهانی از این منطقه می گذرد.
Здание Верховного Совета Приднестровской Молдавской Республики в Тирасполе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
وزارت دفاع روسیه: اوکراین آماده سازی برای تجاوز به پریدنسترویه را آغاز کرده است
شبکه "پروی پریدنستروفسکی" که اظهارات وی را منعکس می کرد، اعلام کرد: "من عمیقا معتقدم که مسیر مستقیم به سوی جنگ جهانی از طریق پریدنسترویه می گذرد. این می تواند ادعاهای پر سر و صدا باشد، اما بهرحال وجود دارد. اگر پریدنسترویه دخالت کند، مولداوی هم دخالت می کند. این طبیعی است. ما همسایه هستیم. مولداوی دخالت کند، رومانی نیز دخالت می کند، که این دیگر عضو ناتو هست، اگر رومانی دخالت کند، روسیه هم دخالت می کند. به واسطه چه ابزارهایی، با استفاده از چه تسلیحاتی و دیگر چیزها- این یک سوال پاسخ داده نشده است. اگر این مربوط به یک درگیری جهانی شود، در نتیجه ابزارها هم در مورد استفاده قرار گرفتن نامحدود خواهند بود".
شایان ذکر است که وزارت دفاع فدراسیون روسیه پیشتر اعلام کرده بود که رژیم کی یف در حال آماده شدن برای حمله به پریدنسترویه می باشد. به گفته این نهاد بهانه کی یف برای این تجاوز نیز ادعای تهاجم به خاک اوکراین از این منطقه توسط نیروهای مسلح روسیه مطرح
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала