ساخت پهپاد زمینی برای انهدام خودروهای زرهی در روسیه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
اشتراک
متخصصان دفتر طراحی " اسپکتر اینجرینینگ" با عنوان مخفف "کا.ب" یک پلتفرم روباتیک برای انهدام وسایل نقلیه زرهی ایجاد کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری براتنکوف، مدیر اجرایی دفتر طراحی " اسپکتر اینجرینینگ" با عنوان مخفف "کا.ب" اظهار داشت که متخصصان دفتر طراحی " اسپکتر اینجرینینگ" با عنوان مخفف "کا.ب" یک پلتفرم روباتیک برای انهدام وسایل نقلیه زرهی ایجاد کرده اند.
پهپاد زمینی "جوجه تیغی" نام گرفته است. برد عملیاتی آن تا پنج کیلومتر است و همچنین می تواند تا پنج کیلوگرم بار حمل کند. علاوه بر این، به گفته طراح آن، این پهپاد بدون توجه به اینکه در چه جهتی چرخانده شود، به حرکت خود ادامه خواهد داد.
براتنکوف خاطرنشان کرد: "هدف اصلی این پهپاد زمینی، نابودی نیروی انسانی دشمن در سنگرها و همچنین خودروهای زرهی است. از پهپاد "جوجه تیغی" ساخته شده در صورت بدتر شدن وضعیت جنگ استفاده خواهد شد، تا سربازان بتوانند وسیله مورد نظر را از سنگر به سمت دشمن پرتاب کنند که مین‌بر است و یا با کمک آن بتوان مهمات را به باصطلاح"زیر شکم" خودروهای زرهی دشمن رساند که آسیب پذیرترین نقطه برای تمام خودروهایی است که روی زمین می خزند".
پهپاد «لانست» روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
ارتش روسیه از پهپاد کامیکادزه مدرنیزه شده علیه تروریست ها در سوریه استفاده کرد
پهپاد کامیکازه روسی "پریویت-82" که برای استفاده توسط سازمان های داوطلب طراحی شده است، ممکن است در ماه آوریل به منطقه عملیات ویژه نظامی ارسال شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала