ارتش روسیه از پهپاد کامیکادزه مدرنیزه شده علیه تروریست ها در سوریه استفاده کرد

© Photo / KALASHNIKOV MEDIAپهپاد «لانست» روسیه
پهپاد «لانست» روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2022
اشتراک
یک منبع نظامی- دیپلماتیک اعلام کرد ارتش روسیه از نسخه عمیقاً مدرننیزه شده مهمات پرنده "لانست" (پهپاد کامیکازه) علیه تروریست ها در سوریه استفاده کرد که قادر به حمل مهمات بیشتری در مقایسه با سابق است.
به گزارش اسپوتنیک، این منبع گفت: در چارچوب آزمایشات، نسخه جدید مهمات پرنده لانست-3 چندین بار توسط یگان های نظامی روسیه علیه مواضع تروریست ها در سوریه استفاده شد.
به گفته وی، نسخه عمیقاً مدرنیزه شده پهپاد کامیکازه "آیرودینامیک به روز شده را دریافت کرده است - اکنون یک بال X شکل بزرگ و پره های X شکل در دم دارد و نه دو بال X شکل متقارن مانند قبل."
رسانه اسرائیلی: در زمان حمله به سوریه، ارتش روسیه در جی پی اس اختلال ایجاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2022
رسانه اسرائیلی: در زمان حمله به سوریه، ارتش روسیه در جی پی اس اختلال ایجاد کرد
این منبع افزود: این پهپاد جدید مدت و برد پروازی بیشتری داشته و قادر به حمل کلاهک با قدرت بیشتر است.
پیش از این، تصاویری از استفاده در سوریه از نسخه اصلی پهپاد "لانست ـ 3" (Lancet-3) ، توسعه یافته توسط شرکت Zala-Aero (بخشی از شرکت کلاشینکف) به نمایش درآمده بود. این نسخه دارای دو بال X شکل است و قادر به حمل کلاهکی به وزن سه کیلوگرم است.
مدت زمان پرواز این نسخه از پهپاد کامیکادزه 40 دقیقه و حداکثر سرعت آن 110 کیلومتر در ساعت است.
مهمات پرنده یا سرگردان دسته ای از سلاح ها هستند که در حالت جستجو می توانند برای مدت طولانی در منطقه هدف مورد نظر پرواز کنند. هنگامی که هدفی شناسایی می شود، چنین پهپادی مانند یک موشک هدایت شونده هوا به سطح به آن ضربه می زند و خود را به طور کامل منهدم می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала