سیگنالی خطرناک برای زلنسکی؛ "شرایط بسیار سخت است"

Олег Соскин
Олег Соскин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2023
اشتراک
مشاور سابق " لئونید کوچما" رئیس جمهور پیشین اوکراین معتقد است، کشورهای اتحادیه اروپا از زلنسکی می خواهند که مذاکرات با روسیه را آغاز کند.
به گزارش اسپوتنیک، "اولگ سوسکین" روز یکشنبه در یوتیوب گفت: "اتحادیه اروپا از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می خواهد تا پای میز مذاکره با روسیه بنشیند".
او اعلام کرد:" کشورهای اروپایی در حال حاضر بسیار خسته شده اند و بسیاری از آنها معتقدند که اوکراین باید به دنبال راهی برای مذاکره با روسیه باشد".
به گفته این کارشناس، کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل اتفاقاتی که در اوکراین می افتد با مشکلات جدی روبرو هستند و به همین دلیل ممکن است در رویکرد خود برای حمایت از رژیم کی یف تجدید نظر کنند.
سوسکین افزود:"شرایط اوکراین در حال حاضر سخت است و ممکن است در ماه های آینده بدتر نیز شود. این شرایط مسلما بهتر از این نخواهند شد".
وی از جمله به پیامدهای وخیم اقتصادی که اتحادیه اروپا به دلیل تحریم های اعمال شده علیه مسکو با آن روبه رو شد، اشاره کرد. وی گفت:" آنها در حال حاضر برای کشورهای اروپایی بسیار سنگین تر هستند و بسیاری نمی خواهند اقدامات محدودکننده بیشتری را علیه روسیه اعمال کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала