بریتانیایی ها بعد از قدم غیر منتظره پوتین از زلنسکی خواستند که تسلیم شود

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2023
اشتراک
خوانندگان روزنامه Daily Mail از زلنسکی خواستند که بعد از صحبت های پوتین در مورد استقرار اسلحه هسته ای تاکتیکی در بلاروس، تسلیم شود.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه Daily Mail از ولادیمیر زلنسکی و متحدان اروپایی خواستند تا عملیات نظامی در اوکراین را بعد از تصمیم روسیه مبنی بر استقرار اسلحه هسته ای تاکتیکی در بلاروس، متوقف کنند.
پرجم روسیه و بریتانیای کبیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2023
بریتانیا درخواستی غیرمنتظره از پوتین کرد
اندکی پیش ولادیمیر پوتین اعلام کرد که مسکو و مینسک توافق کردند تا با پایبندی به تعهدات بین المللی، تسلیحات هسته ای تاکتیکی را در قلمرو بلاروس مستقر کنند. رئیس جمهور روسیه توضیح داد که روسیه این تسلیحات را به این کشور همسایه منتقل نخواهد کرد، بلکه همان کاری را می کند که ایالات متحده در طی ده ها سال صورت می دهد.
یکی از مخاطبان در این خصوص اینگونه اظهار نظر کرد: "به جانسون و زلنسکی تبریک می گویم، ببینید چه مشکلاتی ایجاد کردید. شاید بهتر است که همین الان تسلیم شوید؟"
مخاطبی با نام Geronimo256 افزود: "زلنسکی بازنده شد. هر ساده لوحی می فهمد که اگر شیر را تحریک کنی، تو را می خورد".
کاربر دیگری با نام Mungeri la تاکید کرد: "خوب است. ما این درگیری را با مسلح کردن اوکراین، آغاز کردیم. اینک ما با تبعات آن روبرو شدیم".
یک کاربر با نام مستعار Keeperjim خاطرنشان کرد: "چرا همه فکر می کنند که استقرار بمب های هسته ای آمریکایی در اروپا طبیعی است و روسیه نباید به هیچ وجه به آن پاسخ دهد".
و کاربر دیگری در انتها اینگونه نوشت: "قدم خردمندانه ای است. و چه کسی با عقل سالم تصمیم گرفت که به اوکراین مهمات با اورانیوم ضعیف شده بدهد؟ به جای آنکه به دنبال جایگزینی صلح آمیز باشیم، ما تنها شرط بندی ها را افزایش می دهیم".
به گفته ولادیمیر پوتین تصمیم مبنی بر استقرار موشک های هسته ای تاکتیکی در خاک بلاروس بعد از آن گرفته شد که بریتانیا از قصد خود برای تحویل مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده به کی یف سخن به میان آورد. رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که هرچند که این مهمات در ذیل تسلیحات کشتار جمعی قرار نمی گیرند، اما غبار رادیواکتیو ایجاد می کنند که نه تنها برای افراد غیر نظامی، بلکه برای محیط زیست بسیار خطرناک بوده و مزارع کشت را آلوده می سازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала