- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه ها از تعداد زیادی نافرمانی در میان سربازان اوکراینی خبر دادند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه ها از تعداد زیادی ترک کننده خدمت در میان سربازان اوکراینی خبر دادند
رسانه ها از تعداد زیادی ترک کننده خدمت در میان سربازان اوکراینی خبر دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2023
اشتراک
بسیاری از سربازان اوکراینی از رفتن به خط مقدم سرباز می زنند و افسران آن را پنهان می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آنلاین اوکراینی استرانا، اعلام کرد: در میان سربازان اوکراینی تعداد نسبتاً زیادی رد کننده خدمت وجود دارند که نمی خواهند به خط مقدم بروند، افسران از ترس مجازات ها مشکل را پنهان می کنند.

این نشریه افزود: آنها (سربازان، گروهبان ها و افسران، که روزنامه نگاران نشریه با آنها صحبت کردند) همچنین در مورد تعداد نسبتاً زیادی از سربازان (سربازانی که از رفتن به خط مقدم سرباز می زنند) صحبت می کنند، که حتی با وجود قانون مسؤولیت در قبال عدم رعایت دستورات فرماندهان که اخیراً تصویب شده است از رفتن به خط مقدم سرباز می زنند.

در عین حال، این نشریه خاطرنشان می کند که فرماندهان یگان به دلیل ترس از مواجهه با مشکلات به دلیل کار نامطلوب با پرسنل، علاقه ای به نوشتن گزارش به سرویس اجرای قانون ارتش در مورد سربازان ندارند، که نشان دهنده ناسازگاری یک فرمانده با موقعیت وی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала