- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه انگلیسی در مورد گروه ویژه اوکراین که با سازمان سیا مرتبط است، تعریف کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر نظامیان ارتش اوکراین
نظامیان  ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
اشتراک
روزنامه انگلیسی تایمز در مورد یک گروه ویژه اوکراینی صحبت کرد که اهداف آن با استفاده از ماهواره سازمان سیا مشخص می شود.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می نویسد، صحبت در مورد گروهی است که به طور رسمی جوخه ویژه پلیس است. این گروه از نزدیک با اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین همکاری می کند. رهبر گروه ادعا می کند که گروه وی ماموریت هایش را خودش را انتخاب می کند، اهداف بالقوه در تبلت با برنامه ای که با ماهواره سیا همگام شده، ظاهر می شوند.
روزنامه تایمز سخنان این فرمانده را نقل می کند که گفت: "ما اهدافی را در این برنامه انتخاب می کنیم و اهداف می تواند توسط ماهواره سیا یا ماهواره ما در آنجا قرار گیرد".
لندن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
گزارش و تحلیل
عبور انگلیس از خط قرمز در درگیری اوکراین
خاطرنشان می شود که اکثر ماموریت های گروه ویژه در حال حاضر پرتاب بمب و تنظیم آتش توپخانه است.
پیش از این، ایوان نچایف، معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه گفت که ایالات متحده آمریکا اطلاعات سرویس های ویژه را در اختیار اوکراین قرار می دهد و همچنین از داده های ماهواره های خصوصی نیز استفاده می شود که منجر به نظامی شدن فضای کیهانی می شود.
روسیه روز 24 فوریه 2022 عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده که "غیرملیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در منطقه دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала