آمریکا تانک های آبرامز را از موجودی خود به اوکراین ارسال خواهد کرد

© AP Photo / Mindaugas Kulbisلهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند
لهستان چهار گردان تانک آبرامز از آمریکا خریداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2023
اشتراک
لوید اوستین وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که کشورش تانک های آبرامز مد نظر برای اوکراین را از آنچه موجود است، ارسال خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لوید اوستین رئیس پنتاگون روز پنجشنبه اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا قصد دارد تانک های آبرامز را از آنچه پنتاگون در اختیار دارد به اوکراین ارسال نماید و آنطور که ابتدا در نظر بود، تانک جدیدی را برای این هدف تولید نخواهد کرد.
نظامیان آمریکایی در هفته جاری اعلام کرده بودند که سی تانک آبرامز را با کلاس قدیمی تر M1A1 به جای کلاس پیشرفته تر M1A2که پیشتر قول داده شده بود، به نظامیان اوکراینی تحویل خواهند داد.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2023
گزارش و تحلیل
روسیه به نحو نامتقارن میجنگد، آبرامز سیر درگیری را تغییر نخواهد داد
وزیر دفاع ایالات متحده در جلسه پرسش و پاسخ در کنگره این کشور اذعان کرد: "ما تانک ها را از انبارها برخواهیم داشت، در آنها تغییر ایجاد می کنیم تا برای صادرات مهیا شوند. در نتیجه آنها از آنچه موجود می باشند، خواهند بود و نه در قالب خرید جدید".
پیشتر در پنتاگون اعلام شده بود که برای ارسال 30 دستگاه تانک آبرامز M1A2 حدود شش ماه زمان صرف خواهد شد، این در حالیست که آماده سازی و ارسال تانک های آبرامز M1A1را می توان تا فصل پاییز و بدون خسارت در امکانات نظامی صورت داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала