اظهار نظر کارشناس ترکی پیرامون ارسال گلوله های حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین

© Photo / Public domain/United States Marine Corpsساخت گلوله های هایپرسونیک در روسیه
ساخت گلوله های هایپرسونیک در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2023
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، اونور سینان گوزالتان، کارشناس ترکی، پیرامون ارسال گلوله های حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین می گوید: تصمیم بریتانیا برای ارسال گلوله های حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین به ما نشان می دهد که جهان آنگلوساکسون از وضعیت فعلی ناراضی است و قصد دارد درگیری را به چرخشی جدید و حتی خطرناک تر برساند. تا به امروز، نیروهای تحت حمایت ایالات متحده و بریتانیا در حال شکست هستند. و این بدان معنی است که آنها خودشان ضرر می کنند.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2023
هشدار لاوروف درباره پیامدهای ارسال گلوله های اورانیوم ضعیف شده به نیروهای مسلح اوکراین
آنها با این تصمیم می خواهند روسیه را تحریک کنند. علاوه بر این، این نوعی پاسخ به سفر شی جین پینگ، رهبر چین به روسیه، دیدار وی با پوتین و طرح پیشنهادی چین برای حل و فصل مناقشه اوکراین است. آنگلوساکسون ها به هیچ وجه نمی خواهند اجازه دهند صلح در اوکراین به نتیجه برسد. بنابراین آنها به دنبال تشدید درگیری ها هستند. همانطور که می دانید آمریکایی ها از این نوع مهمات در یوگسلاوی و عراق استفاده می کردند. در نتیجه استفاده از اورانیوم ضعیف شده هنوز مشکلات ژنتیکی در نوزادان مشاهده می شود، زیرا منطقه در منطقه پرتوهای قوی قرار داشت.
در اصل، این مسئله با استفاده از سلاح های هسته ای رادیواکتیو مساوی است . بنابراین، این یک تحریک واقعی با هدف تشدید جنگ است. ما می بینیم که جهان آنگلوساکسون در مورد استفاده از سلاح های هسته ای از مرز عبور کرده است و در واقع گامی به سوی یک درگیری هسته ای برداشته است. آنها با این تصمیم بار دیگر نشان دادند که برای جلوگیری از شکل گیری نظم جهانی چندقطبی آماده انجام هر حرکت جنون آمیزی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала