یک پهپاد اوکراینی به ایستگاه خط لوله "دروژبا" در منطقه بریانسک حمله کرد

© Photo / IRNAپهپاد "اسکن ایگل"(Scan Eagle) ساخت آمریکا
پهپاد اسکن ایگل(Scan Eagle)  ساخت آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2023
اشتراک
فرماندار بریانسک از حمله یک پهپاد اوکراینی به یک ایستگاه پمپاژ نفت مربوط به خط لوله نفت "دروزبا" در این منطقه خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، "الکساندر بوگوماز" فرماندار بریانسک روز سه شنبه اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی به یک ایستگاه پمپاژ نفت "نووزیبکوف" حمله کرد.
بوگوماز در کانال تلگرامی خود نوشت:" نیروهای مسلح اوکراین با کمک پهپاد به ایستگاه پمپاژ نفت "نووزیبکوف" Transneft حمله کردند. این حمله تلفات جانی در پی نداشت".
مشخص شده است که به منظور اطمینان از امنیت در طول مدت فعالیت های عملیاتی، برق در شهرک های مامایی، تروستان، دروژبا، نووسکویه، دوبروکا قطع شد. در این گزارش آمده است: "پس از انجام اقدامات عملیاتی و تحقیقاتی، برق رسانی از سر گرفته می شود".
"ایگور دمین"، سخنگوی ترانس نفت گفت:" خط لوله اصلی نفت دروژبا به طور عادی در حال فعالیت است. پمپاژ نفت در امتداد شاخه جنوبی در مسیر مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی انجام می شود و امروز مطابق برنامه جاری، پمپاژ 20000 تن نفت قزاقستان از طریق شاخه شمالی از طریق روسیه، بلاروس و لهستان به آلمان آغاز شده است".
خط لوله نفت "دروژبا" تامین نفت پالایشگاه های بلاروس و ترانزیت آن به اروپا را بر عهده دارد. این خط لوله از منطقه سامارا آغاز شده، از بریانسک می گذرد و سپس به دو بخش شمالی و جنوبی منشعب می شود: از بلاروس، اوکراین، لهستان، جمهوری چک، اسلواکی، آلمان و مجارستان.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала