تحلیلگران غربی از تلفات نیروهای آموزش دیده اوکراین می گویند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد
افسر اطلاعاتی آمریکا از فرارسیدن آخرین مرحله درگیری در اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2023
اشتراک
"آسیا تایمز" در مقاله ای از کشته شدن تمامی جنگجویان نیروهای مسلح اوکراین که از سال 2014 تا 2022 توسط ناتو آموزش دیده بودند، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، یک سال پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه، نیروهای مسلح اوکراین تقریباً تمام نظامیانی را که از سال 2014 تا 2022 توسط متخصصان ناتو آموزش دیده بودند، از دست دادند. به گزارش آسیا تایمز این نظر توسط تحلیلگران غربی شرکت کننده در کنفرانس غیرعلنی کارشناسان برجسته سیاست خارجی آمریکا بیان شد.
این نشریه در مقاله خود می نویسد:" کل ارتشی که ناتو بین سال‌های 2014 تا 2022 برای آماده شدن جهت حمله روسیه آموزش داده بود، کشته شده‌اند و نیروهای تازه نفس تنها پس از سه هفته آموزش به مواضع جنگی فرستاده می‌شوند. نکته این نیست که اوکراین به معنای واقعی کلمه از جمعیت خالی خواهد شد، بلکه این است که کیفیت نیروهای مسلح آن، اعم از افسران و نیروهای خصوصی، در حال حاضر بدتر شده است".
پیشتر اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات تفنگداران دریایی آمریکا گفته بود که ارتش اوکراین به زودی شکست خواهد خورد. به گفته وی، یگان های اوکراینی قادر به نفوذ به خطوط دفاعی قدرتمند نیروهای روسی نخواهند بود و نیروهای مسلح اوکراین در جریان عملیات تهاجمی متحمل "خسارت های وحشتناک" خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала