وزارت خارجه اوکراین سفیر اسرائیل را احضار کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت امور خارجه اوکراین
وزارت امور خارجه اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2023
اشتراک
با اعلام رسانه ها، وزارت امور خارجه اوکراین با احضار سفیر اسرائیل، ناراضایتی خود را از "عدم پیشرفت در موضوع دریافت وام" را ابراز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "آیینه هفته" روز دوشنبه به نقل از منابع خود اعلام کرد، وزارت امور خارجه اوکراین، "مایکل برادسکی" سفیر اسرائیل در این کشور را احضار کرده، و از "عدم پیشرفت در دریافت وام در قالب تضمین های دولتی به مبلغ 200 میلیون دلار" ابراز ناراضایتی کرده است.
در گزارش وب سایت این نشریه آمده است:"مایکل برادسکی سفیر اسرائیل در اوکراین امروز به وزارت امور خارجه این کشور احضار شد. در این دیدار، دیپلمات اسرائیلی نارضایتی طرف اوکراینی را از عدم پیشرفت در دریافت وام اوکراین از اسرائیل در قالب ضمانت های دولتی به مبلغ 200 میلیون دلار دریافت کرد".
در اوایل ماه فوریه، الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل، در جریان سفر به کی‌یف، گفت که در دیدار با ولادیمیر زلنسکی قول داد حمایت از اوکراین را گسترش داده و در بازسازی این کشور مشارکت کند. وی همچنین اعلام کرد، "برای پروژه های اسرائیل در زمینه مراقبت های بهداشتی و زیرساخت های عمرانی قول داده شد تا سقف 200 میلیون دلار وام به کی یف اختصاص دهیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала