یک مامور اطلاعاتی آمریکا نقشه لهستان برای نابودی سربازان اوکراینی را بر ملا کرد

CC BY 2.0 / Andrew Arch / Истребитель F-16 в полете
Истребитель F-16 в полете - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2023
اشتراک
ریتر مامور سابق اطلاعاتی آمریکا: ارسال جنگنده از سوی لهستان به نیروهای مسلح اوکراین کمکی به کی یف برای پیروزی نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با استفان گاردنر خبرنگار آمریکایی که در کانال یوتیوبی وی منتشر شده است، اعلام کرد که رساب جنگنده به اوکراین توسط کشورهای عضو ناتو و بویژه لهستان، تاثیری بر روند درگیری ندارد، اما باعث تلفات وسیع در نیروهای مسلح اوکراین خواهد شد.
Самолет-истребитель МиГ-29 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2023
ورشو: اوکراین جنگنده های میگ 29 را از "چندین کشور" دریافت خواهد کرد
ریتر تاکید کرد: "تنها چهار هواپیما نتیجه ای را به همراه نخواهد داشت. جنگنده های اوکراینی خیلی سریع منهدم خواهند شد، بلافاصله بعد از اینکه به هوا بلند شدند. من فکر نمی کنم که ارسال این ماشین ها روی چیزی تاثیر بگذارد. برای خلبانان اوکراینی مایه یاس است که میانکین عمرآنها بسیار کوتاه خواهد بود".
در عین حال کشورهای غربی علیرغم درخواست های مداوم مقامات اوکراینی، بعید است که تصمیم به ارسال هواپیماهای آمریکایی، مثلا F-16، برای نیروی هوایی اوکراین بگیرند. خلبانان نیروهای مسلح اوکراین برای هدایت تجهیزات مدل تجهیزات شوروی آموزش دیده اند و تلاش برای آموزش مجدد آنها به شکست منتهی خواهد شد. این افسر بازنشسته در انتها تاکید کرد که این ایده قابلیت اجرایی شدن را ندارد.
روز پنجشنبه آنژی دودا رئیس جمهور لهستان اعلام کرده بود که اوکراین در روزهای آتی اولین جنگنده های میگ 29 را دریافت خواهد کرد. روز جمعه نیز ولت اسلوواکی انتقال جنگنده های میگ 29 به اوکراین را تصویب کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала