زاخارووا در خصوص خطر "رویارویی نظامی مستقیم" به آمریکا هشدار داد

© Sputnik / Maksim Blinovمسکو سیاست مسئولانه دولت جدید آمریکا در قبال روسیه امیدوار است
مسکو سیاست مسئولانه دولت جدید آمریکا در قبال روسیه امیدوار است   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2023
اشتراک
زاخارووا به ایالات متحده توصیه کرد که در خصوص تبعات اقدامات خود که دائما در حال تهاجمی تر شدن می باشند، فکر کنند.
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه با اشاره به اظهارات رئیس پنتاگون در خصوص گسترش تعداد کشورهایی که آماده تانک لئوپارد به اوکراین می باشند، اعلام کرد که ایالات متحده می بایست در مورد تبعات اقدامات خود که رئز به روز تهاجمی تر می شوند و می توانند مسبب تقابل نظامی مستقیم گردند، فکر کنند.
لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2023
هشدار لاوروف به آمریکا در مورد درگیری دو قدرت بزرگ هسته ای
در سایت وزارت خارجه روسیه آمده است: "واشنگتن می بایست به تبعات اقدامات خود که روز به روز در حال تهاجمی تر شدن می باشند و می توانئد مسبب تقابل نظامی مستقیم با روسیه و تکرار شکست تحقیر آمیز مشابه آنچه در ویتنام و افغانستان رخ داد، گردند فکر کند".
در بیانیه وزارت خارجه روسیه بیان شده است: "اظهارات لوید اوستین وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا که در نشست 15 مارس گروهی که گروه "دفاع از اوکراین" نامیده می شود که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید، بار دیگر تمرکز وسواسی واشنگتن بر جنگ ترکیبی وسیع با روسیه تا آخرین اوکراینی را به نمایش می گذارد".
زاخارووا تاکید کرد که با شکوه اعلام شد که برای حل "نقطه سرنوشت ساز در میدان نبرد" تسلیحات برای بیش از 9 تیپ زرهی شامل 150 تانک لئوپارد به اوکراین تحویل داده خواهد شد".
این دیپلمات خاطرنشان کرد: "مایلم بار دیگر در این راستا یادآوری کنم که تسلیحات آمریکایی و غربی و نیز مزدوران و کارشناسان نظامی ایالات متحده آمریکا و ناتو اهداف قانونی حملات نیروهای مسلح روسیه بوده و باقی خواهند ماند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала