بشاراسد: غرب جنگ جهانی سوم را با دستان زلنسکی آغاز کرده است

© Sputnik / Mikhail Tereschenko/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر بشار اسد رئیس جمهور سوریه
بشار اسد رئیس جمهور سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2023
اشتراک
اختصاصی
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: غرب دسته جمعی جنگ جهانی سوم را آغاز کرد که به دست نازی ها در اوکراین به رهبری ولادیمیر زلنسکی و دست تروریست ها در سوریه انجام می شود.
اسپوتنیک اولین رسانه ای بود که بلافاصله پس از گفتگوهای اسد در کرملین با اسد مصاحبه کرد.
اسد گفت: "من معتقدم که جنگ جهانی سوم در جریان است، اما شکل آن متفاوت است. منظورم این است که قبلاً جنگ های جهانی سنتی بودند. ارتش چندین کشور علیه چندین کشور دیگر وارد عمل می شدند. اکنون این وضعیت وجود دارد، اما به دلیل وجود سلاح های مدرن به ویژه سلاح های هسته ای ، نیروی بازدارنده از جنگ سنتی موجود است وبنابراین جنگ ها به سمت جنگ های نیابتی پیش می روند".
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیداری با یکدیگر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2023
سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو
ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین به گفته اسد، اکنون به نمایندگی از غرب با ارتش خود متشکل از نازی ها جنگ می کند. وی افزود: به همین شکل تروریست ها، ارتش هایی هستند که در سوریه و سایر مناطق به نمایندگی از غرب عمل می کنند.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی خود را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را " حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد آزار و اذیت و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند." به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی منطقه دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала