آغاز تمرینات نظامی استرالیا با زیردریایی های هسته ای آمریکا

© AFP 2023 / Peter Parksسیدنی
سیدنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2023
اشتراک
استرالیا، زیردریایی‌های هسته ای با تجهیزات غیرهسته‌ای و فناوری تولید و ساخت این نوع زیردریایی را از آمریکا دریافت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع استرالیا از آغاز تمرینات نظامی با زیردریایی های هسته ای آمریکا خبر داد. با استناد به اعلامیه منتشره در سایت وزارت دفاع استرالیا، نظامیان استرالیا در گذشته کار با زیردریایی ها و تاسیسات هسته ای را در بریتانیا و ایالات متحده آموزش دیده بودند. اکنون تمرینات نظامی با این زیردریایی ها آغاز شده اند.
روز 13 مارس (دوشنبه)،کشورهای ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا از آغاز یک طرح سه مرحله‌ای برای انتقال زیردریایی‌های هسته ای با تجهیزات غیرهسته‌ای و فناوری تولید و ساخت این نوع زیردریایی ها به استرالیا صحبت کردند.
گروه ۷ و استرالیا بر سر سقف قیمت نفت روسیه به توافق رسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
گروه ۷ و استرالیا بر سر سقف قیمت نفت روسیه به توافق رسیدند
استرالیایی ها در حال حاضر آموزش و کار بر روی زیردریایی های هسته ای در پایگاه های بریتانیا و ایالات متحده را آغاز کرده اند.
در چارچوب استراتژی این وزارتخانه تا 30 سال آینده حدود 20 هزار شغل در صنایع، وزارت دفاع و خدمات کشوری ایجاد خواهد شد. همکاری استرالیا با ایالات متحده و بریتانیا در قالب "ائتلاف سه جانبه دفاعی استرالیا، بریتانیا و آمریکا" در سپتامبر 2021 آغاز شد. این برنامه ساخت زیردریایی هایی برای استرالیا با نیروگاه های هسته ای با استفاده از فناوری های ایالات متحده و بریتانیا را ایجاد می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала