گزارش و تحلیل

ویکتور مدودچوک: "ایمان ارتدکس، مانند مردم، قابل نابودی نیست"

© Sputnik / Ivan Sekretarev /  مراجعه به بانک تصاویر Отец Леонидас, настоятель православного монастыря Лонговардас на острове Парос архипелага Киклады в Греции, демонстрирует русскую икону Петра и Павла, датируемую началом 18 века
Отец Леонидас, настоятель православного монастыря Лонговардас на острове Парос архипелага Киклады в Греции, демонстрирует русскую икону Петра и Павла, датируемую началом 18 века - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2023
اشتراک
ویکتور مدودچوک خبر داد که راهبان کلیسای ارتدکس، لاورای کی یف-پچرسک اوکراین موظف شدند ساختمان های صومعه را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، راهبان کلیسای ارتدکس اوکراین، لاورای کی یف-پچرسک موظف شدند ساختمان های صومعه را قبل از 29 مارس ترک کنند. ویکتور مدودچوک، سیاستمدار اوکراینی در گفتگو با اسپوتنیک نظر خود را در این زمینه بیان کرد:
رژیم زلنسکی بار دیگر ثابت کرد که هیچ چیز مقدسی در حال حاضر به معنای واقعی کلمه ندارد. امروز، دولت حمله مهاجمان به زیارتگاه اصلی ارتدکس - لاورای کی یف-پچرسک را آغاز می کند. در 10 مارس، رهبری تنها کلیسای ارتدکس اوکراین در اوکراین اولتیماتوم دریافت کرد،که در آن گزارش شد که این منطقه حفاظت شده قرارداد اجاره لاورای پایین را با صومعه عروج مقدس نقض می کند و از راهبان می خواهد که آنجا را قبل از 29 مارس 2023 ترک کنند.
از تاریخ به یاد داریم که حتی در زمان اشغال نازی ها، کلیسای ارتدکس توسط نازی ها بسته نشد. و امروز، وارثان ایدئولوژیک آنها چیزی را از مردم اوکراین می گیرند که به آنها هسته معنوی می بخشد، آنها را در طول آزمایشات تقویت می کند، آنها را در غم و اندوه تسلیت می بخشد و آنها را در شادی عید پاک متحد می کند.
مردم اوکراین را از زبان خود اعم از روسی و اوکراینی محروم کردند. زبان روسی که بومی میلیون ها شهروند اوکراینی است، زبان مهاجمان و خائنان اعلام شد. زبان اوکراینی آنقدر منحرف شده است که ریشه، موسیقی و معنای خود را از دست داده است.
حقوق و آزادی ها از مردم اوکراین سلب شد، قدرت فریبکار، دزد و جنایتکار بالاتر از همه قوانین قرار گرفت و مردم به دست راهزنان نازی دیوانه، کلاهبرداران و افراد بی قانون سپرده شدند. امروز یک اوکراینی نه تنها حق ندارد نظری متفاوت از نظر مقامات داشته باشد، بلکه امروز موظف است در هر فرصتی از این دولت حمایت کند، زیرا حتی سکوت جرم محسوب می شود.
صلح و رفاه از مردم اوکراین گرفته شد. از آنجایی که مقامات زلنسکی نمی خواهند اشتباهات و دروغ های خود را به رای دهندگان خود بپذیرند. آنها ترجیح دادند که مردم را به کشتار بکشانند، با دریافت بودجه نامحدود و تسلیحات ناتو. دولت کنونی کتمان نمی کند که جنگی طولانی و خونین دارد. او به زندگی اوکراینی های معمولی علاقه ای ندارد.
حالا آخرین چیز از مردم گرفته می شود - باور او است. ارتدکس اساس فرهنگ و زندگی معنوی مردم اوکراین است. کلیسای ارتدکس اوکراین مردم را به صلح، وحدت و وجدان فراخواند. اما مقامات زلنسکی مردمی صلح جو، خداترس و وظیفه شناس را دشمن اعلام کردند.
روح، زبان، قلب، ذهن و وجدان از مردم اوکراین ربوده شده است. دولت اوکراین به یک فرانکشتاین ساخته دست بشر تبدیل شده است که از همه چیز زنده و طبیعی متنفر است و می خواهد صلح را در این سیاره از بین ببرد. اما مقامات کی یف در تبدیل اوکراین به یک جسد، یک زامبی خطرناک موفق نخواهند شد. اوکراینی ها ملتی زنده، روحانی و منصف هستند.
اوکراینی ها زامبی نیستند، اوکراین دیگری وجود دارد، واقعی، واقعی، اسلاو، ارتدوکس، که اجازه نمی دهد شیطان پرستی و بی قانونی تحمیل شود. و امروز خائنان مردم اوکراین، فرهنگ اوکراین و ایمان اوکراینی صدای ما را می شنوند و می فهمند که درون سیاه شوم آنها هر روز بیشتر و بیشتر آشکار می شود. و هر کس به اندازه شایستگی خود پاداش خواهد گرفت. نابودی ایمان واقعی ارتدکس فقط مردم را تقویت می کند. ایمان ارتدکس، مانند مردم، قابل نابودی نیست!
راهبان کلیسای ارتدکس اوکراین، لاورای کی یف-پچرسک موظف شدند ساختمان های صومعه را قبل از 29 مارس ترک کنند. منطقه حفاظت شده لاورای کی یف-پچرسک کیف پچرسک لاورا صومعه ای است که در قرن یازدهم تأسیس شد و یکی از مراکز اصلی ارتدکس و آموزش روسیه است. بقایای قدیسان مورد احترام و شخصیت های مشهور تاریخی در قلمرو آن دفن شده است. کی یف پچرسک لاورا صومعه ای است که در قرن یازدهم تأسیس شد و یکی از مراکز اصلی ارتدکس و آموزش روسیه است. بقایای قدیسان مورد احترام و شخصیت های مشهور تاریخی در قلمرو آن دفن شده است. در سال 1990، یونسکو لاورا را به فهرست میراث جهانی اضافه کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала