رسانه ها: عملیات مخفیانه آمریکا در کریمه به فاجعه تبدیل خواهد شد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه ها: عملیات مخفیانه آمریکا در کریمه به فاجعه تبدیل خواهد شد
رسانه ها: عملیات مخفیانه آمریکا در کریمه به فاجعه تبدیل خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2023
اشتراک
آسیا تایمز: ایالات متحده می تواند به اوکراین در سازماندهی حمله به کریمه کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک، استفان براین ستون نویس در مقاله ای برای آسیا تایمز نوشت: کی‌یف تنها با حمایت ایالات متحده می تواند برای حمله به کریمه تلاش کند که فاجعه ای برای اروپا به همراه داشته باشد.
او گفت: "حمله بهاری که اوکراین به طور جدی برای آن آماده می شود، احتمالاً در پنتاگون برنامه ریزی شده بود و نه در کی‌یف.
نویسنده توجه را به تهدیدهای مکرر کی‌یف برای "تسخیر شبه جزیره" جلب کرد. وی افزود که واشنگتن مقدار زیادی تجهیزات نظامی برای این کار فراهم می کند.
برایان نظر خود را به اشتراک گذاشت: "در حال حاضر چند کشتی آمریکایی دیگر در اقیانوس هستند یا به بنادر دیگر می رسند، هنوز مشخص نیست. اما مشخص است که ناتو در حال آماده شدن برای انتقال به محض شروع حمله اوکراین است."
ناظر این موضوع را رد نکرد که کاخ سفید هوانوردی را برای عملیات در کریمه در اختیار رژیم کی‌یف قرار دهد. او پیشنهاد کرد که می‌توان انتظار داشت که هواپیماهای آمریکایی دارای نشان اوکراینی باشند و توسط خلبانان آمریکایی یا ناتو پرواز کنند.
نویسنده خلاصه می کند که اگر این پیش بینی در مورد عملیات مشترک ایالات متحده و اوکراین قابل اعتماد باشد، اروپا در آستانه یک فاجعه بزرگ است.
پیش از این، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده، در رویداد مرکز کارنگی، تأسیسات نظامی در کریمه روسیه را "هدف های مشروع" برای اوکراین خواند.
همچنین سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، طرح رژیم کی‌یف برای تصرف کریمه با شکست مواجه خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала