پنتاگون درخواست افزایش بودجه برای منطقه اقیانوس آرام شد

© Photo / IRNAپنتاگون
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2023
اشتراک
رسانه : پنتاگون از کنگره درخواست افزایش حمایت مالی از نیروها در منطقه اقیانوس آٰرام را کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Politico، پنتاگون از کنگره ایالات متحده درخواست افزایش قابل توجه بودجه نیروها در اقیانوس آرام را ارائه می کند. این نهاد قصد دارد درخواست ۱۵.۳ میلیارد دلاری را برای سال ۲۰۲۴ مطرح کند که بیش از ۲ برابر درخواست این وزارتخانه در سال قبل بوده است. وزارت دفاع آمریکا همچنین ۷۱.۸ میلیارد دلار را برای ۴ سال آینده درخواست خواهد نمود.
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2023
کنگره، خواستار گزارش پنتاگون در مورد کمک به اوکراین شد
در خبر این روزنامه به نقل از گزارش فرماندهی نظامی ایالات متحده در اقیانوس هند- آرام با ارزیابی مستقل مایحتاج، بیان می شود: "پنتاگون از کنگره می خواهد تا بشکل قابل توجهی حمایت مالی از حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه اقیانوس آرام را افزایش دهد که این گواه از احساس در حال افزایش غیر قابل تعویق بودن مقابله با رفتار تهاجمی چین در دولت بایدن می باشد".
در نظر می باشد تا این منابع به خرید سیستم های دفاع ضد موشکی، سیستم های راداری، سنسور های فضایی و نیز به گسترش برنامه آماده سازی و مانورهای نظامی، اختصاص داده شود.
بر مبنای این گزارش، در نظر است تا بخش عمده این منابع درخواستی – ۱۰.۸ میلیارد دلار – را به سیستم دفاعی و راداری گواما و ۱.۱ میلیارد دلار- به فناوری های های جدید همچون هوش مصنوعی-، ۲.۳ میلیارد دلار – به ساخت و ساز نظامی و خدمات مهندسی، ۶۹۶ میلیون دلار- به پروژه های تبادل اطلاعات با متحدین و ۳۷۳ میلیون دلار – به نیاز به نیروی کار چه در ستادها و چه گروه های اپراتوری، اختصاص یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала