جاسوس آمریکایی خطاب به روس ها؛ به پوتین اعتماد کنید

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین سخنرانی ولادیمیر پوتین پس از شمارش نخستین آراء
نخستین سخنرانی ولادیمیر پوتین پس از شمارش نخستین آراء - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2023
اشتراک
افسر اطلاعاتی سابق نیروهای مسلح ایالات متحده، از پیش بینی روشن آینده اوکراین توسط ولادیمیر پوتین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" افسر بازنشسته اطلاعات تفنگداران دریایی آمریکا در وبلاگ یوتیوب خود گفت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به وضوح خطوط امنیتی آینده این کشور را در چارچوب وضعیت اوکراین ترسیم کرده است.
وی گفت:" شما فقط باید به آنچه پوتین می گوید، گوش کنید. روسیه در وضعیت درگیری است، صنایع دفاعی با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند. افرادی که مسئولیت ایمنی آنها را بر عهده پوتین قرار دارد، به طور کامل محافظت خواهند شد. کسانی که مردم روسیه را تهدید می کنند به فاصله ای که موشک هایشان از آنجا شلیک می شوند، عقب رانده خواهند شد. این فاصله در حال حاضر 150 کیلومتر است که مربوط به سیستم های HIMARS می باشد".
به گفته ریتر، موشک های دوربردی که ایالات متحده به اوکراین داده است، برای این کشور هیچگونه برتری در میدان نبرد به همراه نخواهند داشت، بلکه تنها تضمین کننده این موضوع هستند که این کشور در نتیجه عملیات نظامی ویژه از هم پاشیده شود".
در اواخر فوریه، وزیر دفاع روسیه، سرگئی شویگو هشدار داد که اگر واشنگتن سامانه‌های توپخانه‌ای دوربردتر را به کی‌یف عرضه کند، مسکو مجبور خواهد شد تهدید غرب را حتی از مرزهای خود دورتر کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала