در آمریکا از زمان "آغاز پایان" رژیم کی یف نام بردند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
اشتراک
کارمند سابق کنگره آمریکا و محقق موسسه تحقیقاتی و تحلیلی اوراسیا معتقد است، تصرف "آرتیوموفسک" توسط نیروهای روسی می تواند "آغاز پایانی برای رژیم کی یف" باشد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته "براندون ویچرت"، این ایده که درگیری اوکراین راهی برای تضعیف ارتش روسیه خواهد بود، بیشتر شبیه یک خیال است و وضعیت آرتیوموفسک تنها نشان دهنده تمایل مسکو برای ادامه دستیابی به اهدافش می باشد.
ویچرت توضیح داد:" اوکراین نیروهای خود را از شهر محاصره شده خارج می کند. البته این موضوع به خودی خود برای کسی مهم نیست. نکته مهم در مورد این شهر، آن است که در مسیر "دنیپر" قرار دارد. به عنوان قلب تپنده تجارت و ارتباطات لجستیکی، دنیپر به شریان اصلی اوکراین تبدیل شده است. بیرون راندن نیروهای اوکراینی احتمالاً به روسیه اجازه می دهد تا به سمت دنیپر پیش برود. کنترل روسیه بر دنیپر همچنین از "حمله اشتباه" اوکراین به کریمه نیز جلوگیری خواهد کرد".
به گفته این کارشناس، نگرش فرماندهی اوکراین به وضعیت آرتیوموفسک به دلیل "تعصب بیش از حد" است. ویچرت آن را با رفتار رهبر نازی ها مقایسه کرد که به ارتش دستور داد تا مواضع دفاعی را که فقط روی نقشه ها وجود داشت، تصرف کند.
این کارشناس در ادامه نتیجه گرفت:" مرگ آهسته و دردناک رژیم اوکراین نزدیک است. چه چند ماه یا یک سال دیگر، روس‌ها اینجا هستند تا بمانند و مانند هر جنگ قبلی در تاریخ خود تا آخر مبارزه خواهند کرد".
پیش از این، سرهنگ اتریشی "مارکوس رایسنر" گفته بود که نیروهای اوکراینی از دو هفته پیش عقب نشینی تدریجی از آرتیومیوسک را آغاز کرده اند. به گفته وی، نیروهای روسی به زودی کنترل کامل این شهر را در دست خواهند گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала