- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح اوکراین آماده ترین گروه های خود را در آرتموفسک از دست داده است

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллерийский расчет гаубицы "Гиацинт" вооруженных сил РФ работает по позициям ВСУ на Запорожском направлении
Артиллерийский расчет гаубицы Гиацинт вооруженных сил РФ работает по позициям ВСУ на Запорожском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2023
اشتراک
رسانه ها اعلام کردند که کارآمد ترین بخش های نیروهای مسلح اوکراین طی چند ماه در شهر آرتموفسک از دست رفته اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Wall Street Journal، منابعی در بین افسران اوکراینی اعلام کرده اند که نیروهای روسی در چند ماه اخیر چند بخش از نیروهای مسلح اوکراین که اتفاقا آماده ترین و کارآمدترین آنها بوده اند را در شهر آرتموفسک و حوالی آن نابود کرده اند.
Тактические занятия мотострелковой бригады ЮВО МО РФ в Дагестане - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای روسیه در مسیر دونتسک 210 سرباز اوکراینی را نابود کردند
در مطلب این روزنامه آمده است: "افسرانی که در برخی تیپ های دیگر خدمت می کنند، می گویند که چند بخش و از جمله برخی از آماده ترین بخش ها در جریان درگیری ها در باخموت در ماه های اخیر نابود شده اند".
تاکید می شود که تیپ های حاضر در نزدیکی شهر از لحاظ سطح آمادگی متفاوت بوده و بعضا نمی توانند با هم به شکل مناسب همکاری نمایند. بر مبنای اظهارات یکی از فرماندهان اوکراینی که با این روزنامه صحبت کرده است، مواضع وی به این دلیل سقوط کرده اند که گردان حاضر در نزدیکی آنها که از افراد داوطلب بد آموزش دیده تشکیل شده بوده، منطقه خود را بدون اخطار قبلی ترک کرده بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала