رسانه: غرب در حال آماده شدن برای تقسیم اوکراین به دو بخش است

© AP Photo / Andrew Kravchenkoپیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان
پیش بینی بدتر شدن اوضاع اوکراین در زمستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2023
اشتراک
نشریه نشنال ریویو می نویسد، غرب در حال آماده شدن برای تقسیم اوکراین پس از پایان درگیری ها است.
به گزارش اسپوتنیک، "نوح روتمن"، نویسنده نشنال ریویو، گفت که ایالات متحده و متحدانش قرار است از طریق مذاکرات صلح آمیز به درگیری در اوکراین پایان دهند و در عین حال اجازه دهند کشور به دو بخش تقسیم شود.
"وی در مقاله خود می نویسد:" شور و شوق غرب برای مسئله اوکراین تا زمانی که دولت زلنسکی با یک واقعیت انجام شده معرفی شود، کاهش خواهد یافت. در این مرحله، اوکراین با تایید به اصطلاح حامیان آن، به معنای واقعی کلمه تقسیم خواهد شد".
به گفته نویسنده، نیروهای مسلح اوکراین برای مقاومت در برابر نیروهای روسی و رسیدن به مرزهای اوکراین در سال 1991 بسیار ضعیف هستند.
روتمن نوشت: "علاوه بر این، عملیات ضد حمله و تصرف دونباس و کریمه برای متحدان آمریکایی و اروپایی بسیار پرهزینه خواهد بود، زیرا به مقادیر زیادی مهمات، تجهیزات و همچنین پشتیبانی هوایی و دسترسی به اطلاعات خارجی نیاز دارد".
اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2022
آیا اوکراین تقسیم خواهد شد؟
طرف روسی، برعکس، قرار نیست حتی یک وجب از خاک جدید را واگذار کند. این کارشناس معتقد است، در چنین شرایطی، سناریوی تکه تکه شدن اوکراین در پی مذاکرات دیپلماتیک واقع بینانه ترین به نظر می رسد.
برلین، پاریس و واشنگتن وجود یک کشور بی ثبات در مرز ناتو را خواهند پذیرفت. وی در پایان گفت که پذیرش چنین تصمیمی برای کشورهای بالتیک و لهستان سخت تر خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала