- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله به تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در خرسون

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие артиллерийского расчета гаубицы Д-30 вооруженных сил РФ работают по позициям ВСУ в южном секторе СВО
Военнослужащие артиллерийского расчета гаубицы Д-30 вооруженных сил РФ работают по позициям ВСУ в южном секторе СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2023
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه به تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه صنعتی خرسون حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک و با استناد به یک منبع آگاه، روز شنبه، توپخانه نیروهای مسلح روسیه شبانه به یک پارکینگ تجهیزات نظامی در منطقه صنعتی خرسون حمله کردند و 5 خودرو و 10 سرباز اوکراینی را منهدم کرد.
این منبع گفت: شب حمله توپخانه ای به پارکینگ تجهیزات یکی از واحدهای نیروهای مسلح اوکراین واقع در منطقه صنعتی خرسون وارد شد که در نتیجه آن 5 واحد تجهیزات خودرو منهدم شد، 10 سرباز نیروهای مسلح اوکراین کشته شدند و 12 نفر زخمی شدند.
به گفته وی، دیروز، در نزدیکی خرسون در منطقه بلوزرکا، یک هویتزر دی - 30 با مهمات منهدم شد. 3 سرباز نیروهای مسلح اوکراین کشته شدند و 4 سرباز زخمی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала