نخست وزیر اوکراین: ارتش اوکراین در واقع ارتش ناتو است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان سفارت روسیه در کی یف
ساختمان سفارت روسیه در کی یف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
اشتراک
دنیس شمیگال گفت: در واقع، ارتش اوکراین در حال حاضر یک ارتش ناتو است، زیرا تمام تجهیزات ما تجهیزات ناتو است.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین، روز جمعه، در مصاحبه با روزنامه "ال کانفیدنشال" گفت: به لطف اجرای استانداردهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و همچنین استفاده از تجهیزات این سازمان، ارتش اوکراین در واقع به ارتش ناتو تبدیل شده است.
وی گفت: در واقع، ارتش اوکراین در حال حاضر یک ارتش ناتو است، زیرا تمام تجهیزات ما تجهیزات ناتو است. ما استانداردهای ناتو را در نیروهای مسلح خود اجرا کرده ایم.

شمیگال همچنین مطمئن است که نیروهای مسلح اوکراین تجربه قابل توجهی در راه اندازی جنگ کسب کرده اند و کی یف می تواند این تجربه را با سایر کشورهای عضو ائتلاف به اشتراک بگذارد.

نخست وزیر اوکراین افزود: همه اینها به من اطمینان می دهد که اوکراین در آینده نزدیک به یک عضو بسیار قوی و در عین حال ضروری ناتو تبدیل خواهد شد. در نشست ویلنیوس، اعضای ناتو تصمیمات بسیار مهمی خواهند گرفت. ما امیدواریم که آنها همان چیزی باشند که ما می خواهیم.
علاوه بر این، شمیگال خاطرنشان کرد که کی یف در حال انجام اصلاحات لازم و تکمیل اجرای هفت توصیه کمیسیون اروپا است. به گفته وی، کمیسیون اروپا تمام گام های برداشته شده توسط اوکراین را در بهار امسال بررسی خواهد کرد.
وی گفت: ما در نظر داریم امسال تمام مراحل را تکمیل کنیم تا مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا آغاز شود. ما در نظر داریم همه این مراحل را تکمیل کنیم تا دو سال دیگر فرصت رسمی برای عضویت در اتحادیه اروپا داشته باشیم.
نحوه همکاری آتی ناتو در خصوص افغانستان در سال 2016 مشخص خواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2023
دبیرکل ناتو: تنها تامین تسلیحات صلح قوی در اوکراین را تضمین می کند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала