عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین روابط پکن و مسکو را "مستحکم مثل صخره" نامید

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Китая Ван И во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Камбодже
Министр иностранных дел Китая Ван И во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Камбодже - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
اشتراک
وان ای عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین روابط مسکو و پکن را "مستحکم مثل صخره" نامید.
وان ای رئیس دبیرخانه امور بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست جمهوری خلق چین در دیدار با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط چین و روسیه همچون صخره مستحکم می باشند و از پس هرگونه آزمونی در شرایط درحال تغییر بین المللی برخواهند آمد.
 پوتین و شی جین پینگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
رسانه: "شی جین پینگ" در ماه آوریل یا مه به روسیه سفر می کند
وان ای اظهار کرد: "من معتقدم که امروز ما امکانات بسیار خوبی برای ادامه تعاملات راهبردی نزدیک ما و ارتباطات برای دفاع از منافع راهبردی مشترک داریم". "روابط روسیه و چین دارای مشخصه به بلوغ رسیده می باشند و همچون صخره مستحکم می باشند و هرگونه امتحانی را در شرایط در حال تغییر بین المللی پشت سر خواهند گذاشت".
وی تاکید کرد که امرز فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین "امکانات بسیار خوبی را برای ادامه مناسبات راهبردی نزدیک و ارتباطات برای دفاع منافع راهبردی مشترک دارند".
پرچم چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
چین، شش اصل امنیت جهانی را مطرح کرد
وان ای تصریح کرد که کاملا با ارزیابی عالی پاتروشف در خصوص مناسبات راهبردی چین و روسیه موافق است.
وی خاطرنشان کرد: "ما آمادگی داریم تا با طرف روسی ... قاطعانه بر منافع ملی و کرامت خود پافشاری کرده و همکاری دارای منافع متقابل را در تمامی زمینه ها پیش ببریم".
پیشتر پاتروشف در دیدار با وان ای اعلام کرده بود که روابط روسیه و چین به خودی خود ارزشمند هستند و تحت تاثیر شرایط خارجی نمی باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала