قدرت کره شمالی در "خاکستر کردن" فرودگاه های دشمن

© Sputnikکره شمالی موشک
کره شمالی  موشک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2023
اشتراک
رسانه: پرتابه های سیستم موشکی پرتاب چندگانه فوق العاده بزرگ 600 میلی متری کره شمالی قادر هستند فرودگاه های دشمن را مبدل به "خاکستر" کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس تلگراف مرکزی کره شمالی، پرتابه های سیستم موشکی پرتاب چندگانه فوق العاده بزرگ 600 میلی متری کره شمالی می توانند فرودگاه های دشمن را مبدل به "خاکستر" کنند.
پیش از این گزارش شده بود که کره شمالی بامداد دوشنبه دو پرتاب از این نوع به سمت دریای ژاپن را به انجام رسانده است که آن ها به ترتیب 395 و 337 کیلومتر پرواز کردند. به گفته ارتش کره جنوبی، برد پرواز 390 و 340 کیلومتر بوده است.
بر اساس گزارشی این سیستم 600 میلی متری "جدیدترین سیستم" است و یکی از "سلاح های حمله هسته ای استراتژیک" کره شمالی بشمار می رود. پیونگ یانگ به اندازه کافی از آن ها برخوردار است، در واقع یک سیستم برای هر یک از فرودگاه‌های دشمن که امکان هدف قراردادن آنها با 4 موشک از این نوع را فراهم می سازد.
استقرار نیروی دریایی تهاجمی کره جنوبی در دریای ژاپن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2022
کره جنوبی از اتحادیه اروپا دعوت می کند تا با هم در مقابل آمریکا بایستند
در پایان دسامبر سال گذشته، در مراسم ارائه گزارش مروبطه به کمیته مرکزی حزب کره شمالی، آکادمی علوم دفاعی و انستیتوی تسلیحات هسته ای با صراحت کامل اعلام کردند که قدرت انفجاری چهار موشک از این نوع آنقدر زیاد است که می توانند فرودگاه عملیاتی دشمن را فلج و خاکستر کنند.
خاطرنشان می شود که این آزمایش ها آمادگی مستمر برای مهار دشمن و عزم راسخ ارتش کره شمالی برای دادن پاسخ به اقدامات نیروهای هوایی مشترک آمریکا و کره جنوبی را به نمایش گذاشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала