رئیس دفاعی ایرباس: جنگنده ها برای اوکراین کارآیی محدودی خواهند داشت

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر فیلم رهگیری هواپیمای نیروی شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسی میگ -31 منتشر شد
فیلم رهگیری هواپیمای نیروی شناسایی آمریکا توسط جنگنده روسی میگ -31 منتشر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2023
اشتراک
"مایکل شولهورن"، رئیس بخش دفاعی و فضایی ایرباس، معتقد است از ارائه هواپیماهای مدرن به اوکراین منفعت نظامی محدودی وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری بلومبرگ در مصاحبه ای با شولهورن اعلام کرد:" در میان بحث های جاری در مورد لزوم ارسال جنگنده توسط کشورهای حامی اوکراین به این کشور، رئیس بخش دفاعی و فضایی ایرباس گفت با توجه به اینکه آموزش خلبانان این گونه جنگنده ها تقریباً شش ماه به طول می انجامد، اوکراین منفعت نظامی محدودی از عرضه این هواپیماها خواهد داشت".
به نظر شولهورن، ناوگان هوایی هر کشور به دلیل پیچیدگی کار تعمیر و تهیه قطعات یدکی، در حالت ایده آل باید از هواپیماهای هم نوع تشکیل شود.
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
ایرباس یکی از بزرگترین شرکت های هوافضا و دفاعی در جهان متشکل از بخش های ایرباس SAS است که هواپیماهای مسافربری، ایرباس دفاع و فضا و هلیکوپترهای ایرباس تولید می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала