- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

بررسی مواد سمی به کار برده شده توسط اوکراین در عملیات ویژه

© Sputnikبمب کثیف
بمب کثیف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2023
اشتراک
معاون سخنگوی کمیسیون دومای دولتی خبر داد که آزمایش های بیولوژیکی بر مواد سمی استفاده شده توسط رژیم کی‌یف در حال انجام است.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون پارلمانی تحقیقات در زمینه فعالیت های آزمایشگاه های بیولوژیکی ایالات متحده در اوکراین در حال بررسی استفاده از مواد سمی توسط کی‌یف است.
معاون سخنگوی کمیسیون دومای دولتی، ایرینا یاروایا، روز شنبه در مورد خبری از ارتش روسیه مبنی بر استفاده رژیم اوکراین از ماده سمی ناشناخته درمناطق اوراژاینویه، ویلیکایا نووسیولفکا توسط هواپیمای بدون سرنشین بیان کرد که کمیسیون پارلمانی آزمایشگاه های بیولوژیکی در حال بررسی استفاده از مواد سمی توسط اوکراین است.
سرویس مطبوعاتی دومای دولتی به نقل از یارووایا می گوید: کمیسیون پارلمانی آزمایشگاه های بیولوژیکی در حال بررسی استفاده از مواد سمی توسط اوکراین است. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، ما در حال بررسی این واقعیت هستیم که باید از قبل به عنوان یک جرم بین المللی تلقی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала