- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای روسی به شرکت های تامین کننده نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند

© Photo / Russian Defence Ministryنیروهای روسی به شرکت های تامین کننده نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند
نیروهای روسی به شرکت های تامین کننده نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2023
اشتراک
در 16 فوریه، نیروهای مسلح روسیه به شرکت هایی که سوخت و گلوله نیروهای مسلح اوکراین را تأمین می کردند، حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه به شرکت هایی که سوخت و مهمات ارتش اوکراین را تامین می کردند، حمله موشکی کردند.
"نیروهای مسلح فدراسیون روسیه یک حمله موشکی متمرکز با تسلیحات با برد بلند هوایی و دریایی بر علیه شرکت هایی که سوخت و مهمات را در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار می دادند، انجام دادند. اهداف این حملات محقق شد. در این گزارش آمده است که اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند.
این وزارتخانه خاطرنشان کرد که در نتیجه، امکان ایجاد اختلال در تامین سوخت گروه‌های اوکراینی و کاهش چشمگیر امکان تولید مواد منفجره، باروت و سوخت جامد موشک در اوکراین وجود داشت.
وزارت دفاع همچنین در مورد نبردها در بخش های مختلف جبهه صحبت کرد. بنابراین، در جهت دونتسک، واحدهای گروه جنوبی حدود 200 سرباز اوکراینی، دو خودروی زرهی رزمی، دو هویتزر D-30 و یک D-20 و همچنین یک انبار مهمات تیپ 36 تفنگداران دریایی را منهدم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала