رسانه ها: حملات موشکی نیروهای اوکراینی به اهداف روسیه توسط واشنگتن هدایت می شود

© AP Photo / The News Tribune/Peter Haleyانتقال سیستم های واکنشی آتشبار آمریکا به جنوب سوریه
انتقال سیستم های واکنشی آتشبار آمریکا به جنوب سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2023
اشتراک
واشنگتن پست: حملات موشکی نیروهای مسلح اوکراین به اهداف روسیه توسط واشنگتن هدایت می شود.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد که حملات نیروهای اوکراینی به مواضع روسیه از MLRS HIMARS و M270 با مختصاتی انجام می شود که توسط ارتش ایالات متحده به اوکراین ارائه شده است. این نشریه توسط منابع عالی رتبه در دولت های اوکراین و ایالات متحده گفته شده است. در عین حال، مقامات اوکراینی استدلال می کنند که وقتی واشنگتن از ارائه اطلاعات دقیق در مورد هدف خودداری می کند، نیروهای مسلح اوکراین به سادگی حمله را لغو می کنند.
اکثر حملات موشکی انجام شده توسط سربازان اوکراینی از MLRS که توسط کی یف به آنها منتقل شده است - از جمله HIMARS و یک سیستم تسلیحاتی مشابه M270- با مختصاتی است که توسط طرف آمریکایی به کیف ارائه شده است. این را واشنگتن پست به نقل از سه مقام ارشد دولت اوکراین و همتای آمریکایی آنها گزارش داده است که به شرط ناشناس ماندن با این نشریه صحبت کردند.
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
پنتاگون استفاده از بمب های دوربرد برای حملات به کریمه را به صلاحدید کی‌یف واگذار کرد
همانطور که یکی از منابع اوکراینی به این نشریه گفت، نیروهای مسلح اوکراین "تقریبا هرگز" از سلاح های آمریکایی با فناوری پیشرفته بدون دریافت مختصات اهداف استفاده نمی کنند. به گفته این مقام، تعیین هدف برای کیف توسط ارتش آمریکا مستقر در یکی از کشورهای اروپایی ارائه شده است.
به طور کلی، ساختار این فرآیند به شرح زیر است: پرسنل نظامی اوکراین تعیین می کنند که چه اهدافی را باید هدف قرار دهند و در کدام منطقه، این اطلاعات به ستاد فرماندهی ارشد مخابره می شود و سپس آنها با شرکای آمریکایی خود در تماس هستند که این اطلاعات را مخابره می کنند. مختصات پالایش شده". در همین حال، واشنگتن پست به نقل از یک منبع نوشت: در همین حال، گاهی آمریکایی‌ها از ارائه اطلاعات در مورد اهداف خودداری می‌کنند - در این صورت، سربازان اوکراینی صرفاً از حملات خودداری می‌کنند زیرا نمی‌خواهند مهمات ارزشمند را هدر دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала