ماتوینکو شانس اوکراین برای پیروزی بر روسیه را صفر نامید

© Photo / The Council of the Federation of the Federal Assembly of the Russian FederationПредседатель Совета Федерации Валентина Матвиенко
Председатель Совета Федерации Валентина Матвиенко - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2023
اشتراک
ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه شانس برای پیروزی اوکراین بر روسیه در میدان نبرد را صفر نامید.
والنتینا ماتوینکو سخنگوی شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که اوکراین روز به روز به از دست دادن موجودیت خود بعنوان یک دولت نزدیک تر می شود، این در حالیست که تنها امکان کی یف برای پیشگیری از فاجعه نهایی، آغاز جستجو برای فرمول صبح با در نظر گرفتن منافع قانونی روسیه می باشد، شانس رژیم کی یف برای پیروزی بر روسیه در میدان نبرد، صفر می باشد.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2023
نبنزیا: روسیه طوری عمل خواهد کرد که اوکراین دیگر هیچوقت آنرا تهدید نکند
رئیس شورای فدراسیون در کانال تلگرامی خود نوشت: "تنها امکان جلوگیری از فاجعه نهایی برای کی یف، آغاز جستجو برای یافتن فرمول صلح با در نظر گرفتن واقعیت عینی و منافع قانونی روسیه می باشد. چشم انداز واقعی تنها در این می باشد".
به گفته وی قول های جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا برای حمایت از تقابل نظامی به آن شکلی که لازم است، "اگر به آن فکر کنیم، یک مرثیه برای اوکراین می باشد".
ماتوینکو تاکید کرد: "از آنجایی که شانس رژیم کی یف برای پیروزی بر روسیه در میدان نبرد صفر می باشد، ادعاهای رئیس جمهور آمریکا ، اوکراین و ملتش را محکوم به نابودی می کند. اتفاقا در حال حاضر این اتفاق در حال رخ دادن است. خسارات نیروهای مسلح اوکراین بسیار بزرگ هستند، اقتصاد در حال فروپاشی است و مردم فرار می کنند".
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2023
وزیر دفاع آلمان از پاسخ به سوال درباره پیروزی اوکراین طفره رفت
این سناتور خاطر نشان کرد که اوکراین روز به روز به خطی که پشت آن "با خطر از دست دادن موجودیت خود بعنوان یک دولت به شکل کامل و غیر قابل بازگشت، روبرو می باشد".
ماتوینکو این سوال را مطرح کرد: "برای چه؟ برای منافع ایالات متحده آمریکا و متحدانش؟ لاش های غرب برا حفظ هژمونی جهانی؟".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала