روسیه تحریم ها علیه ایالات متحده آمریکا را گسترش داد

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2023
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه خبر از ورود 77 شهروند آمریکایی به فهرست افراد ممنوع الورود به کشور را داد.
در سایت وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام شده است که این نهاد 77 شهروند ایالات متحده آمریکا از جمل چند تن از فرمانداران ایالات و روسای نهاد های فدرال وشرکت هایی که درارسال تسلیحات به اوکراین دخیل بوده اند، را در فهرست افراد ممنوع الورود به روسیه قرار داده است.
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2023
دولت آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه خبر داد
در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: " در قالب عکس العمل به گسترش ادامه دار فهرست شهروندان روسی که علیه ایشان توسط واشنگتن تحریم های شخصی اعمال می گردد، ورود به روسیه برای همیشه برای 77 آمریکایی بسته می گردد".
این وزارتخانه تحریم های شخصی را بر علیه الن آیوی فرماندار ایالت آلاباما، چارلی بیکر فرماندار ایالت ماساچوست، ویلیام بندر سپهبد سابق نیروی هوایی ارتش ایالات متحده و رئیس بخش توسعه تجارت شرکت "لیدوس"، جاسلین بنسون دبیر ایالت میشیگان، داگ برگام فرماندار ایالت داکوتای شمالی، کریستین پلوسی دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان، پیتر زواک وابسته نظامی سابق سفارت ایالات متحده در روسیه و سرتیپ سابق ارتش و بسیاری دیگر، اعمال نمود.
دستگاه دیپلماسی فدراسیون روسیه خاطر نشان کرد: "بار دیگر برای فهم بیشتر در واشنگتن تاکید می کنیم که هرگونه عمل خصمانه علیه روسیه، از جمله چرخاندن مارپیچ تحریمی، پس زده خواهد شد و همچون بومرنگ به خود آمریکا ضربه خواهد زد".
شایان ذکر است که آخرین بار ایالات متحده آمریکا در روزهای ابتدایی ماه فوریه اقدامات محدود کننده خود علیه روسیه را با تحریم کردن ه شخصیت حقیقی و 12 شرکت که به ادعای آنها با صنایع نظامی روسیه مرتبط می باشند، گسترش داد.
بازنگری ارتباط با روسیه از طرف اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2023
غرب بیشترین ضرر را به دلیل تحریم های ضد روسیه متحمل شد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала