رسانه ها از تلفات سنگین نیروهای اوکراینی خبر دادند

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2023
اشتراک
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مورد سردخانه های پر شده و تلفات سنگین سربازان اوکراینی در دونباس و همچنین شکایات نظامیان در مورد کمبود سلاح و مهمات صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نوشته این روزنامه، در یکی از بیمارستان های خط مقدم در منطقه تحت کنترل کی یف، سردخانه مملو از اجساد سربازان اوکراینی بود، در بیمارستانی دیگر، برانکاردهایی با مجروحان حتی در راهروها قرار گرفته بودند و به صورت مداورم آمبولانس ها در حال انتقال مجروخان بودند.
میروسلاو دوبنکو، جراح نظامی در این بیمارستان، گفت: "در زندگی عادی، شما می دانید که زندگی هر چقدر هم که وحشتناک باشد، دیر یا زود به پایان می رسد. در اینجا هرگز نمی دانید که چه زمانی به پایان می رسد."
این روزنامه در ادامه می نویسد: "نیروهای اوکراینی که تقریباً از 12 ماه درگیری شدید خسته شده اند، می گویند که تانک و توپخانه دارند، اما هر دو این ادوات کافی نیستند و مهماتشان بسیار کمتر از مهمات روس ها است".
این نشریه سخنان یک نظامی اوکراینی به نام پاول را که در نزدیکی آرتمیوسک زخمی شده است، نقل می کند: "به ویژه زمانی که شما 50 سرباز دارید و آنها 300 نفر هستند، شرایط دشوار است."
این روزنامه خاطرنشان می کند که تلفات در میان نیروهای اوکراینی در این منطقه بسیار سنگین بود.
یکی دیگر از سربازان اوکراینی مستقر در نزدیکی روستای Nevskoye در بخش تحت کنترل کیف LPR گفت: "زمستان و مواضع باز است، جایی برای پنهان شدن وجود ندارد."
روسیه از 24 فوریه سال گذشته عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала