نگاه ویژه اسپوتنیک

امان نامه بنت برای زلنسکی، قهرمان پوشالی!

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2023
اشتراک
افشاگری بی سابقه نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسرائیل در خصوص دریافت امان نامه از آقای پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، به منظور حفظ جان زلنسکی، ستون خیمه دال مرکزی گفتمان سنگین تبلیغاتی قهرمان سازی غرب برای زلنسکی را فروپاشاند.
مسکو، اسپوتنیک/ در حالی که در ابتدای شروع عملیات ویژه نظامی روسیه و پس از محاصره کی یف، توسط ارتش روسیه شواهد متعدد حاکی از خروج زلنسکی به مکانی نامعلوم بود، پس از افزایش درگیری ها اخباری به نقل از کاخ سفید منتشر گردید که بایدن به زلنسکی ضمانت داده بود به شرط عدم ترک اوکراین توسط او کاخ سفید ضمن ایجاد سه حلقه امنیتی توسط زبده ترین نیروهای آمریکایی، امنیت خانواده وی را تامین خواهد کرد.
لکن چند روز بعد خبرهایی از استقرار خانواده زلنسکی در پایگاه هوایی رامشتیاین ناتو در آلمان منتشر شد. همزمان نیز گمانه هایی مبنی بر خروج زلنسکی از غربِ اوکراین و خشم کاخ سفید از فرار زلنسکی از اوکراین در کنار اخباری مبنی بر اقامت زلنسکی در یکی از هتل های لندن نیز مخابره گردید.
تا چند ماه ابتدایی جنگ وضعیت حضور یا عدم حضور زلنسکی در اوکراین در هاله ای از ابهام قرار داشت. خصوصا آنکه بعد از انتشار برخی از ویدئوها از سخنان زلنسکی کارشناسان خبره عرصه جلوه های ویژه سینمایی اعلام کردند این ویدئوها کاملا ساختگی و با تکنیک های معروف به حقه های سینمایی که با بهره گیری از متدهای خاص و هنر جلوه های ویژه و بصری برای فریب مخاطبان تغییر پیدا کرده اند، ساخته شده است ، گمانه ها در خصوص خروج زلنسکی و فرار خفت بار او از اوکراین شدیدا تقویت شد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2023
افشاگری رسانه عربی در مورد فساد زلنسکی
لکن بعد از فروکش کردن محاصره کی یف و پس از چهار دور مذاکرات هیات دیپلماتیک روسی و اوکراینی، در این اثنا آرام آرام ترددهایی مقطعی در اوکراین با حضور زلنسکی در کنار شو و تبلیغات شدید رسانه ای مبتنی بر حضور او در پایتخت با بزرگنمایی های تعجب برانگیز منتشر گردید.
حالا پس از چند ماه مشخص گردید ماجرای اختفا و فرار زلنسکی از اوکراین و سپس آفتابی شدن او بعد از چند ماه در کی یف و حوالی آن پس از آن صورت گرفته که "نفتالی بنت"، توانسته بوده امان نامه جان زلنسکی را از آقای پوتین دریافت کند و از آنجا که زلنسکی قبل از آنکه شهروند اوکراین باشد خود را شهروند اسرائیل می داند با اعتمادی که به نخست وزیرِ وقت اسرائیل داشته به یقین رسیده که هدف روسیه کشتن او نیست، لذا اربابان غربی او از این فرصت به عنوان بازی برد – برد ، هم برای بازگرداندن عروسک خیمه شب بازی خود به صحنه اصلی نمایش در کاخ کی یف استفاده کردند و هم به عنوان یک کلان پروژه تبلیغاتی شدید به منظور تقویت روحیه فروپاشیده سربازانی که در حال نبرد در برابر هیچ بودند بهره بردند، نبردی که به قول رسمی رزنیکوف، وزیر دفاع سابق اوکراین منجر شده سربازان اوکراینی به عنوان عوامل خط مقدم ناتو برای آمریکا و غرب خون بدهند!
اما آنچه در این خصوص حائز اهمیت است، آنست که روسیه از همان ابتدای عملیات ویژه نظامی رسما اعلام کرده بود هیچ قصدی برای کشتن زلنسکی ندارد و هدف اصلی، دستگیری و محاکمه زلنسکی و همه عوامل دخیل در نسل کشی هزاران نفر از روس تباران دونباس در هشت سال گذشته بوده است. لکن با توجه به ماهیت زلنسکی ، وی که عامل اصلی اجرای نقشه کثیف آمریکا در بحران اوکراین بود، و جان هزاران نفر اوکراینی را وجه المصالحه اجرای این سیاست ضد بشری آمریکایی کرده بود، با روشن شدن فتنه جنگ نه تنها ابتدا برای امنیت خانواده اش از آمریکا تضمین گرفت و آنها را از اوکراین خارج کرد که تا کنون هم به اوکراین بازنگشته اند و فقط گاها فیلم های تفریحات و خریدهای لاکچری آنها در فروشگاههای لوکس فرانسوی، انگلیسی و آلمانی منتشر می شود... بلکه خودش نیز تا توسط نخست وزیر اسرائیل مجاب نشد که کشته نخواهد شد، از مخفی گاه خارج نگردید!
آری امروز سرنوشت مردم اوکراین در دست تبهکارترین باند در نظام بین الملل است که منجر شد بیل گیتس رسما اعلام کند فاسد ترین دولت جهان امروز در اوکراین حاکم است!
شرایط فساد ساختاری و سیستماتیک به اندازه ای در اوکراین وسیع است که قطعا می توانیم اعلام کنیم یکی از اهداف تلاش آمریکا برای شروع این بحران و روشن کردن فتنه جنگ با روسیه، تبدیل کردن اوکراین به مرکز ثقل پولشویی و فساد سیستماتیک بوده، آنچه در چند هفته پیش در افشای فساد سنگین مقامات اوکراینی از حمایت های سرسام آور مالی دریافتی از کشورهای مختلف دنیا که به بهانه جنگ اوکراین از مالیات مردمشان، به این کشور گسیل کرده بودند بخشی از ماجرا است، اژدهای فساد در اوکراین به حدی بالا است که همزمان که در حال نگارش این یادداشت بودم خبرهایی ازاستعفای الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین در رسانه ها منتشر شد، که در برخی از منابع دلیل این استعفای او، افشای فساد مالی رزنیکوف بوده! آنهم به علت فساد او و بخش قابل توجهی از فرماندهان اوکراینی در، اختلاس از پولِ هزینه تامین مواد غذایی سربازان اوکراینی!
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
ادامه حواشی ملاقات پرهزینه زلنسکی و بایدن
حال وقتی بررسی می کنیم بیشتر به این نکات واقف می شویم که کلان پروژه ضد بشری آمریکا در اوکراین تنها در صورتی تحقق می یافت که باند تبهکار فعلی به رهبری زلنسکی که فاقد هر نوع درایت و سبقه سیاسی و دارای سوابق سوء مالی و اخلاقی و مشهور به مصرف کننده کوکایین است در اوکراین حاکم می شدند.
اینکه ذلت زلنسکی تا حدی بوده که تا نفتالی بنت او را مجاب نکرده بود که امان نامه محکمی از آقای پوتین گرفته، از مخفی گاه خارج نشد، امری تعجب برانگیز برای تحلیلگران بی طرف و متخصص در این حوزه نیست، لکن افکار عمومی نظام بین الملل با شنیدن این اخبار تبیین می گردند که آنچه در پَس تبلیغات رسانه ای برای قهرمان سازی دروغین از شخصیت ضد اخلاقی و بزدل زلنسکی مشاهده می کنند، ظاهری بر روی پرده ای است که در پس آن مردابی متعفن از انواع فسادهای سیستماتیک برای کثیف ترین باندهای جرایم سازمان یافته قرار گرفته که دردناکترین آن را می توانیم قاچاق زنان و دختران اوکراینی توسط باندهای مرتبط با زلنسکی و گروههای نزدیک به شبکه های مافیایی امریکایی در کنار انواع قاچاق سلاح، غلات،مواد معدنی و سایر موارد مشابه است.
فردای پس از سقوط دولت فاسد فعلی اوکراین، جهانیان اخبار شوکه کننده ای از عمق این فسادها و جنایات متعدد علیه بشریت توسط زلنسکی و اربابان آمریکایی، انگلیسی و آلمانی او خواهند شنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала