نظامیان اوکراینی دلیل رها کردن مواضع خود را تشریح کردند

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский солдат с поставленным из США переносным зенитно-ракетным комплексом "Стингер" в руках
Украинский солдат с поставленным из США переносным зенитно-ракетным комплексом Стингер в руках - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
رسانه: نظامیان اوکراینی توضیح دادند که مواضع خود را به دلیل کمبود جنگجو رها می کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Politico، نظامیان اوکراینی توضیح دادند که همرزمان آنها به دلیل کمبود نفرات و تسلیحات گهگاه مواضع خود را ترک می کنند تا از "مرگ بی دلیل" پیش گیری کنند.
بنا بز داده های این نشریه، همه از مواردی که در آنها سربازان نیروهای مسلح اوکراین بر خلاف تصمیمات فرماندهی عمل کرده، مشروبات الکلی مصرف کرده و به شکلی که در خور شان نبوده برخورد کرده اند، با خبر می باشند. در عین حال برخی مواضع خود را رها کرده اند.
کشته شدن مسئول پرونده ایران در سیا تکذیب شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
رئیس سیا: شش ماه آینده برای اوکراین حیاتی خواهد بود
این نشریه به نقل از یک افسر که به تازگی از آмتموفسک خارج شده است، بیان می کند: "گهگاه رها کردن موضع- تنها روش نجات دادن زیر دستان خود از مرگ بی دلیل می باشد. اگر آنها (فرماندهان) می توانند مهمات برسانند یا (نیروها را تعویض کنند)، زمانی که شما در سنگرها در طول چند روز نشسته اید بدون خواب و استراحت، ارزش نظامی شما به صفر می رسد".
وی افزود که مشکلات مربوط به انضباط در ارتش اوکراین به ناکارآمدی فرماندهی و فشار بر روی نظامیانی می باشد که به ندرت تعویض می شوند".
یوگنیا زاکارفسکایا که یک نظامی دیگر اوکراینی می باشد، به نوبه خود تاکید کرد که در بسیاری از موارد تصور استراحت برای سربازان بدلیل کمبود نیروهای تعویضی که قادر به جنگیدن می باشند، غیر ممکن می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала