مشاور سابق پنتاگون از تعداد کشته های اوکراین پرده برداشت

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
سرهنگ مک گرگور اعلام کرد، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین از تلفات 257 هزار نفری اوکراینی ها در دریگری ها با روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، "والری زالوژنی"، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، در جریان سفر به ایالات متحده، مخفیانه به رهبران نظامی آمریکا گفت که اوکراین از آغاز درگیری ها چه تعداد از نیروهای خود را از دست داده است. این موضوع را سرهنگ "داگلاس مک گرگور"، در وبلاگی در یوتیوب اعلام کرد.
مک گرگور گفت:" زمانی که ژنرال زالوژنی در ایالات متحده بود، با وزیر دفاع لوید آستین و ژنرال میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار کرد. به گفته منابع، او به صورت محرمانه به آنها گفته است که اوکراین از ابتدای درگیری ها 257 هزار نفر را از دست داده است".
پیش از این، مک گرگور گفته بود که به دلیل کمبود نیروهای نظامی، کی یف باید اقدامات اضطراری انجام دهد و نوجوانان 13 ساله و افراد ناتوان را در ارتش استخدام کند. در عین حال، این افسر از آموزش پرسنل ارتش روسیه و رویکرد مسئولانه در انجام مأموریت های رزمی بسیار به خوبی یاد کرد.
از 24 فوریه، عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین در حال انجام است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "آزادی دونباس و ایجاد شرایطی که امنیت روسیه را تضمین می کند"، خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала