- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اولین روبات های "مارکر" وارد منطقه عملیات ویژه شدند

© Sputnik / The press service of Roskosmos / RSC "Energia" /  مراجعه به بانک تصاویر Робот "Маркер" на космодроме Восточный
Робот Маркер на космодроме Восточный - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2023
اشتراک
راگوزین رئیس سابق "روس کاسموس": چهار روبات "مارکر" طبق برنامه وارد دانباس شدند.
دمیتری راگوزین رئیس گروه ویژه مشاوران نظامی "تسارسکی ولکی" در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که چهار روبات "مارکر" کاملا طبق برنامه وارد دانباس شده اند.
رئیس سابق شرکت "روس کاسموس" اعلام کرد: "بارگذاری نمای اهداف، طراحی روش های جنگ در ترکیب گروه روباتهای جنگی و نصب تسلیحات پرقدرت ضد تانک را آغاز می نماییم".
دیمیتری راگوزین، رئیس آژانس فضایی دولتی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2022
راگوزین: بهتر است با روسیه با نزاکت بیشتری صحبت شود
این در حالیست که یوگنی دودوروف مدیر عامل شرکت "آندروئیدنایا تخنیکا" تایید کرد که مجموعه های فنی روباتیک به محل استقرار در منطقه عملیات ویژه تحویل داده شده اند.
وی اظهار کرد: "اینک کار بر روی آماده سازی تجهیزات بررسی سیستم ها و تجهیزات، رزیابی قابلیت کار سیستم نرم افزار، سیستم ارتباطی و مسیریابی در شرایط واقعی، آموزش و طراحی روش های استفاده از هدایت خودمختار سیستم "مارکر" می بایست صورت پذیرد.
شایان ذکر است که راگوزین در اواخر ماه ژانویه از برنانه برای ارسال روباتهای "مارکر" به دانباس خبر داده بود. به گفته وی نمونه تهاجمی این روبات هانی تواند تانک های آبرامز اهدایی توسط آمریکا و تانکهای لئوپارد آلمانی هدیه شده به نیروهای مسلح اوکراین را نابود نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала