ریابکوف: اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه تحویل آبرامز به کی‌یف تشدید تنش نیست، انکار بدیهیات است

© Sputnik / Valeriy Melnikov ریابکوف: غرب روسیه را مجبور کرد تا از حق وتو برای رد قطعنامه سوریه استفاده کند
 ریابکوف: غرب روسیه را مجبور کرد تا از حق وتو برای رد قطعنامه سوریه استفاده کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2023
اشتراک
معاون وزیر خارجه روسیه اظهارات آمریکایی ها مبنی بر اینکه تحویل آبرامز به کی‌یف تشدید تنش نیست را انکار بدیهیات خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه گفت: اظهارات واشنگتن مبنی بر اینکه تحویل تانک های آبرامز به کی‌یف تشدید تنش نیست، انکار بدیهیات است، ایالات متحده این اقدام را نیز برای همسطح کردن رتبه ناتو انجام داد.
وی تاکید کرد که اعزام یک گردان تانک به اوکراین "گامی بسیار مخرب" از سوی ایالات متحده است، از جمله از نقطه نظر "تلاش برای اجرای یک سناریوی تشدید تنش در اوکراین".
به طور متناقض، مقامات ایالات متحده استدلال می کنند که عرضه طیف وسیع تری از سیستم های پیشرفته، از جمله سیستم های سنگین به اوکراین، تشدید تنش نیست. و به طور کلی، اخیراً نقل قول های مستقیم زیادی از اورول در اظهارات نمایندگان آمریکا و ناتو وجود دارد: "صلح، جنگ است" - به معنای واقعی کلمه آنچه که هر روز از مقامات بلندپایه و دفاتر عالی در غرب گفته می شود ... اینچنین است. اکنون پس از تصمیم گیری در مورد جهت گیری تانک های آبرامز در تعداد قابل توجهی، این بحث آغاز می شود که این یک تشدید تنش نیست. انکار بدیهیات.
آمریکایی‌ها این گام را برداشتند تا مجدداً رتبه ناتو، سیستم خود را برای محاسبه درست کنند. در مرحله اول، "همه اینها به این شکل در مقابل جامعه بین‌المللی اجرا می‌شود، که من متوجه شدم. معاون وزیر تاکید کرد: این گروه غربی از سیاستمداران یا سیاستمداران غیرمسئول و غیرمسئول که عقل خود را از دست داده اند، در کجای جهان قرار دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала