در جمهوری خلق دونتسک: آبرامز و لئوپارد ممکن است دیگر مورد نیاز نیروهای مسلح نباشند

© AFP 2023 / Petras MalukasТанки Abrams армии США 2-й бригады 69-го полка 2-го батальона на железнодорожной станции в Литве
Танки Abrams армии США 2-й бригады 69-го полка 2-го батальона на железнодорожной станции в Литве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2023
اشتراک
مشاور سرپرست جمهوری خلق دونتسک: آبرامز و لئوپارد ممکن است دیگر مورد نیاز نیروهای مسلح اوکراین نباشند.
به گزارش اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور سرپرست جمهوری خلق دونتسک گفت: ممکن است به دلیل تلفات روزانه عظیم نیروهای مسلح اوکراین در میدان نبرد، تانک های وعده داده شده توسط غرب دیگر مورد نیاز کی‌یف نباشد.
وی در شبکه روسیه 1 گفت: اکنون اوکراین در حال از دست دادن بسیار جدی نیروی های مسلح است: آنها هر روز آنها را با شمار وحشتناکی از دست می دهند. و شاید وقتی تانک‌ها به اوکراین می‌آیند، کسی نیست که با آنها بجنگد، پیاده‌نظامی وجود نخواهد داشت که مجبور به تعقیب آنها شود... کلمه کلیدی در اینجا این است که اگر آنها را دریافت کنند و چه زمانی دریافت کنند.
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2023
پنتاگون به عدم وجود تانک Abrams در انبارهای این کشور برای اوکراین اعتراف کرد
علاوه بر این، گاگین خاطرنشان کرد که تانک های غربی "محصولات بسیار پیچیده ای هستند و تعمیر و نگهداری معمولی باید پس از هر نبرد انجام شود."
وی افزود: و سوال پرسنل تخصصی. چون همه این تانک ها به ترتیب از سیستم های مختلف هستند، با هر گروه از آنها باید یک کاروان وجود داشته باشد که قطعات یدکی، سوخت و چیزهای دیگر را برای آنها تامین کند. این T-72 ما نیست که بتواند توسط خدمه در جایی در میدان درست زیر آتش تعمیر شود. من شک دارم که همین داستان در مورد آبرامز یا لئوپارد هم پیش بیاید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала