- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله موشکی روسیه، انتقال تسلیحات اوکراین به جبهه را مختل کرد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationحمله موشکی روسیه به تکیه گاه داعش در سوریه
حمله موشکی روسیه به تکیه گاه داعش در سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح روسیه در 26 ژانویه با یک حمله موشکی، انتقال تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین به جبهه را مختل کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش روسیه ضربه بزرگی به سیستم انرژی اوکراین وارد کرد و در عین حال حمل و نقل سلاح و مهمات برای نیروهای مسلح اوکراین را مختل کرد.
همانطور که در این بخش مشخص شده است، با کمک موشک ها و پهپادها، می توان به تمام تاسیسات تعیین شده که عملکرد شرکت های مجتمع نظامی و صنعتی و حمل و نقل را تضمین می کرد، ضربه زد.
وزارت دفاع تاکید کرد: در نتیجه این حمله، انتقال سلاح و مهمات به مناطق درگیری، از جمله مواردی که از سوی کشورهای ناتو تامین می‌شد، مختل شد.
خاطرنشان می شود که اقدامات ارتش روسیه امکان دخالت در کار شرکت های تولیدی برای تعمیر و ترمیم تجهیزات نظامی نیروهای اوکراینی را فراهم کرد.
علاوه بر این، در منطقه سنکووا ​​در استان خارکف، امکان انهدام ایستگاه رادار سامانه موشکی ضد هوایی S-300 وجود داشت. در نزدیکی چورووا در جمهوری خلق دونتسک، واحدهای روسی یک انبار مهمات توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردند.
سامانه های پدافند هوایی نیز به نوبه خود یک فروند هواپیمای سوخو-25 اوکراینی را در منطقه وگلدار در جمهوری خلق دونتسک سرنگون کردند و همچنین 14 راکت سامانه های راکت پرتاب چندگانه آلدر، اوراگان و هیمارس را در قلمرو لوهانسک رهگیری کردند. و جمهوری های خلق دونتسک و همچنین در مناطق خرسون. علاوه بر این، نیروهای مسلح روسیه موفق شدند 11 پهپاد اوکراینی را در منطقه عملیات ویژه منهدم کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала