رسانه: واشنگتن آشکارا به شکست کی یف اعتراف می کند

© AP Photo / Susan Walshلیندسی سناتور جمهوریخواه آمریکا
لیندسی سناتور جمهوریخواه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
اشتراک
مجری فاکس نیوز معتقد است، درخواست سناتور گراهام از واشنگتن برای تامین تانک برای کی یف حاکی از شکست نیروهای مسلح اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، "تاکر کارلسون" مجری شبکه فاکس نیوز گفت که درخواست "لیندسی گراهام"، سناتور جمهوری خواه از کاخ سفید برای ارسال تانک های آمریکایی به اوکراین، به نظر اعتراف عمومی کنگره آمریکا مبنی بر شکست کی یف در درگیری با مسکو است.
کارلسون گفت:" البته آلمان می تواند این کار را انجام دهد، اروپا می تواند هزینه آن را بپردازد. اوکراین در اروپا است. اما اکنون لیندسی گراهام در کنار دو نماینده چپ گرای مجلس سنای آمریکا ایستاده و از آمریکایی‌ها می‌خواهد تاوان این امر را بپردازند. آنها یک سال به شما دروغ گفتند و اعلام کردند اوکراین پیروز جنگ است. اکنون آنها اعتراف می کنند که اوکراین در حال شکست است و شما باید حمایت خود را دو برابر کنید".
به گفته این مجری تلویزیونی، چنین سیاست غیرمسئولانه واشنگتن به وضوح نشان می دهد که نمایندگان کنگره و سناتورها چقدر نسبت به مشکلات شهروندان عادی بی تفاوت هستند.
گراهام جمعه گذشته به همراه سناتورهای آمریکایی ریچارد بلومنتال و شلدون ویهاوس وارد کی یف شد. در آنجا، او از دولت ایالات متحده خواست تا خودروهای نظامی را به کیف تحویل دهد تا "دریچه های سیل" باز شود و آلمان مجبور شود برای انتقال تجهیزات نظامی خود چراغ سبز نشان دهد.
چندین ماه است که اوکراین از غرب درخواست خودروهای زرهی برای عملیات تهاجمی می کند. مسکو نیز به نوبه خود بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل تجهیزات نظامی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала