- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مدودیف سخن از احتمال پیدایش ائتلاف نظامی از کشورهایی که "آمریکا آنها را خسته کرده" به میان آورد

© AFP 2023 / Christof Stacheانتقاد مدودیف از احتمال مداخله زمینی دیگر کشورها در سوریه
انتقاد مدودیف از احتمال مداخله زمینی دیگر کشورها در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2023
اشتراک
دمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه نتایج نشست رامشتاین را ارزیابی کرد.
دمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که نتایج نشست وزرای دفاع ناتو در پایگاه رامشتاین در آلمان بیانگر این هستند که غرب هنوز مدت زیادی به اوکراین اسلحه ارسال خواهد کرد ا بدین ترتیب روسیه را فرسوده کند.
Авиабаза Рамштайн, Германия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2023
پنتاگون: نقطه تحولی در درگیری در اوکراین در راه است
وی اذعان کرد: "دیدار در رامشتاین و تخصیص انواع سنگین تسلیحات به کیف شکی باقی نمی گذارد که دشمنان ما برای مدت نا معلوم مدیدی تلاش خواهند کرد تا ما را فرسوده کنند، یا بهتر اینکه نابود کنند و اسلحه کافی در اختیار دارند. اگر لازم شود شروع به تولید تسلیحات جدید خواهند زد. به این دلیل نباید توهم داشت. چه نتیجه گیری از این می توان گرفت؟ اولا اینکه خیلی سخت خواهد بود".
به گفته مدودیف، دوم اینکه در صورتی که درگیری طولانی به نظر برسد، در یک لحظه یک اتحاد نظامی از کشورهایی ایجاد خواهد شد، "که آمریکایی ها آنها را خسته کردند و گله سگ های مقطوع النسل شده آنها(آمریکایی ها)".
وی در پایان تاکید کرد: "چنین چیزی همیشه در تاریخ بشریت در جریان جنگی طولانی مدت وجود داشته است. و آن زمان ایالات متحده در نهایت این اروپا که همچون پیر زنی هست و باقیمانده اوکراینی های بد بخت را رها خواهد کرد و صلح بار دیگر به حالت تعادل بر خواهد گشت. البته اگر خیلی دیر شده باشد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала