شولتز معتقد است که آلمان عواقب بحران انرژی را پشت سر خواهد گذاشت

© AP Photo / Michele TantussiКанцлер Германии Олаф Шольц в Большом зале Народного собрания в Пекине
Канцлер Германии Олаф Шольц в Большом зале Народного собрания в Пекине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2023
اشتراک
شولتز معتقد است که اقتصاد جمهوری فدراتیو آلمان عواقب بحران انرژی را پشت سر خواهد گذاشت و دچار رکود نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی بلومبرگ، اولاف شولتز صدراعظم جمهوری فدراتیو آلمان معتقد است که اقتصاد این کشور عواقب بحران انرژی را پشت سر خواهد گذاشت و دچار رکود نخواهد شد.
وی در مصاحبه با این شبکه در پاسخ به سوالی در این خصوص تصریح کرد: "من مطمئنم که این مسئله- یعنی ورود به رکود – رخ نخواهد داد. ما نشان دادیم که ما قادر به عکس العمل نشان دادن به شرایط سخت هستیم. ن فکر می کنم کن هیچکس انتظار این را نداشت که ما به راحتی شرایطی را پشت سر بگذاریم که در آن صادرات گاز روسیه به آلمان و اروپا کاملا قطع گردد. اما از این مسئله بواسطه تمامی تصمیماتی که توسط ما گرفته شد، عبور کردیم".
Лютцерат - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2023
تظاهرات گسترده در لوتزرات آلمان در اعتراض به استخراج ذغال سنگ + ویدئو
به گفته صدراعظم، تصمیمات مربوط به پر کردن ذخایر گازی و باز گرداندن 20 ایستگاه ذغال سنگ به فعالیت خود برای تولید برق به بر آمدن از پس این شرایط کمک کرده اند. شولتز همچنین خاطرنشان کرد که در آلمان درپایان سال گذشته میلادی اولین ترمینال برای پذیرش گاز مایع راه اندازی شد و دومین ترمینال نیز هفته گذشته به راه افتاد. وی افزود: "افتتاح سومین ترمینال نیز در هفته آینده صورت خواهد گرفت".
وی همچنین ابراز اطمینان کرد که آلمان در سال آینده خواهد توانست از پس این شرایط بر بیاید.
بنا بر اظهارات صدر اعظم آلمان، برلین به اقدامات مشابه خود ادامه خواهد داد. شولتز تصریح کرد: "ما ادامه خواهیم داد و ظرفیت هایی که به ما شانس دریافت آن میزان گاز را خواهند داد که ما داشتیم، را افزایش خواهیم داد... در عین حال بدون واردات گاز روسیه".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала