تظاهرات گسترده در لوتزرات آلمان در اعتراض به استخراج ذغال سنگ + ویدئو

Лютцерат
Лютцерат - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2023
اشتراک
بیلد: در لوتزرات تظاهرات علیه استخراج ذغال سنگ برگزار شد که تونبرگ نیز به جمع تظاهرکنندگان پیوست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های محلی، تظاهر کنندگان از سراسر آلمان به روستای لوتزرات آلمان، که قرار است در آن استخراج ذغال سنگ آغاز گردد، رفتند و گرتا تونبرگ فعال حامی محیط زیست سوئدی نیز به ایشان پیوست. بنا بر برآورد رسانه ها، بین 10 تا 20 هزار نفر در این تظاهرات گرد هم آمدند.
روزنانه بیلد در این خصوص اعلام کرد: "روز شنبه تظاهر کنندگان از سراسر آلمان به سمت روستای لوتزرات که در آن معدن ذغال سنگ قرار دارد حرکت کردند. ارزیابی ها نشان از حضور 10 ت 20 هزار تظاهر کننده دارد".
در بین تظاهر کنندگان همچنین گرتا تونبرگ فعال حامی محیط زیست از سوئد حضور دارد. بنا بر اطلاعات رسانه ها، تظاهر کنندگان قصد ورود به منطقه ممنوعه را دارند.
بنا بر داده های پلیس آخن که به پاکسازی این روستا از تظاهرکنندگان مشغول می باشد، تمامی ساختمان های این روستا از مردم تخلیه شده اند، این در حالیست در سازه های چوبی ایجاد شده توسط مردم، هنوز تظاهر کنندگان حضور دارند. بنا بر داده های رسانه ها تعداد این سازه ها 15 عدد ارزیابی می گردد. علاوه بر آن همچنان دو تظاهر کننده در تونلی حفر شده در محدوده لوتزرات حضور دارند.
جنگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
قیمت گاز در آلمان 112 درصد افزایش می یابد
ماموران انتظامی و نیروهای اقدام فوری صبح روز چهارشنبه پاکسازی این روستا را که در رین وستفالن شمالی و بین آخن و دوسلدورف قرار دارد، آغاز کردند. شرکت انرژی RWEآلمان تصمیم دراد در این روستا دست به استخراج ذغال سنگ بزند. بنا بر تصمیم دولت، این روستا می بایست کاملا تا آخر ماه ژانویه از سکنه خالی گردد. این در حالیست که حامیان محیط زیست خواهان حفظ این روستا بوده و درخانه های اهالی آن که هم اینک به اماکن دیگر منتقل شده اند، سکنی گزیده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала