رسانه ها: بریتانیا هلیکوپترهای نظامی آپاچی را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد

© AFP 2023 / Kiyoshi OtaAn AH-64D Apache attack helicopter fires during a fire military exercise at the Higashi-Fuji training range near Mt. Fuji in Gotemba, Shizuoka prefecture on August 23, 2011
An AH-64D Apache attack helicopter fires during a fire military exercise at the Higashi-Fuji training range near Mt. Fuji in Gotemba, Shizuoka prefecture on August 23, 2011 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2023
اشتراک
میرور: بریتانیا تا چهار هلیکوپتر نظامی آپاچی را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه میرور به نقل از یک منبع دفاعی گزارش داد که بریتانیا پس از تحویل تانک های چلنجر 2 به اوکراین حداکثر 4 هلیکوپتر نظامی آپاچی را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
تانک چلنجر 2  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2023
بریتانیا 14 تانک چلنجر 2 را به اوکراین می دهد
پیشتر لندن اعلام کرده بود که در هفته های آینده 14 تانک چلنجر 2 را به اوکراین منتقل خواهد کرد.
این منبع گفت: "ابتدا تانک ها می رسند و مدتی طول می کشد تا هلیکوپترها بتوانند مستقر شوند. سایر اعضای ناتو نیز از این روند پیروی خواهند کرد."
به گفته این منبع، کی‌یف به بیش از چهار هلیکوپتر نیاز دارد تا استفاده از آنها اهمیت استراتژیک داشته باشد. به نظر او ارسال آپاچی از نظر تاکتیکی گام مهمی است.
خاطرنشان می شود که این بالگردها به موشک های هلفایر مجهز خواهند شد. به نوشته این روزنامه، آپاچی هایی که به اوکراین فرستاده خواهند شد، مشابه آنهایی هستند که شاهزاده هری در افغانستان به پرواز درآورده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала