- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مامور اطلاعاتی آمریکایی تاریخ پیروزی روسیه بر اوکراین را اعلام کرد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ ожидают представителей Общероссийского народного фронта с гуманитарной помощью на Запорожском направлении
Военнослужащие РФ ожидают представителей Общероссийского народного фронта с гуманитарной помощью на Запорожском направлении - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2023
اشتراک
ریتر مامور اطلاعاتی سابق آمریکا: روسیه در سال 2023 بر اوکراین فائق خواهد آمد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوبی Syriana Analsisاعلام کرد که روسیه برتری قابل توجهی را نسبت به نیروهای اوکراینی دارد که این امر به وی اجازه برتری را در این سال میلادی می دهد.
اعزام گروه نظامی جدید آمریکا  به همراه سامانه های پاتریوت به خاورمیانه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2022
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از نقشه بایدن برای فریب زلنسکی بواسطه سامانه پاتریوت پرده برداشت
وی اظهار کرد: "روسیه امسال پیروز خواهد شد. البته رهبری روسیه هیچ تعهدی را در خصوص تاریخ آن بر عهده نمی گیرد، اما من اینرو بعنوان یک کارشناس مستقل می گویم".
به گفته این نظامی سابق ، کیف خسارات سنگینی را در بین ترکیب خود متحمل می شود. وی همچنین افزود که علیرغم ارسال تجهیزات ناتو، نیروهای مسلح اوکراین همانطور سریع قادر به جایگزینی این تسلیحات نمی شوند که آنها را در زمین جنگ نابود می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала