- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع روسیه چگونگی آزادسازی شهر سولدار را توضیح داد

© AP Photo / LibkosДым над Соледаром в Донецкой области
Дым над Соледаром в Донецкой области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه چگونگی آزادسازی سولدار را توضیح داد: بلوک‌های شهر توسط گروه‌های واگنر مورد هجوم قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه توضیحی در مورد آزادی سولدار در جمهوری خلق دونتسک ارائه داد و بیان کرد که بلوک های شهر سولدار توسط گروه های واگنر مورد هجوم قرار گرفت.
این دپارتمان ترکیب و مشارکت واحدهای مختلف گروه نیروهای روسی (نیروها) را در آزادسازی شهر سولدار جمهوری خلق دونتسک از یگان‌های اوکراینی توضیح داد.
این وزارتخانه گفت: "در مورد حمله مستقیم به بلوک‌های شهر سولدار تحت اشغال نیروهای مسلح اوکراین، این مأموریت رزمی با اقدامات شجاعانه و فداکارانه داوطلبان جوخه‌های حمله واگنر با موفقیت به پایان رسید.
در همان زمان، وزارت دفاع یادآور شد، عملیات تهاجمی در این جهت تاکتیکی که به شکست نیروهای اوکراینی و تصرف شهر سولدار ختم شد، توسط گروه‌بندی ناهمگن از نیروهای روسی (نیروها) انجام شد. به یک طرح و نقشه واحد که برای حل مجموعه ای از ماموریت های رزمی پیش بینی شده بود.
وزارت دفاع اعلام کرد: این مأموریت‌های رزمی، همانطور که قبلاً گزارش شد، شامل مسدود کردن شهر از شمال و جنوب، منزوی کردن منطقه رزمی، جلوگیری از انتقال ذخیره‌های دشمن از مناطق همجوار به شهر و جلوگیری از خروج نیروهای مسلح اوکراین از سولدار بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала